Wat is de oorsprong van jouw nickname?

Heb ff moeten opzoeken wat Nachtwacht precies is 😆 Kindjes zijn daar nog iets te jong voor, maar dus idd niet Vega van Nachtwacht. Velen denken ook aan Streetfigher.

Idd dus! :p (dat velen er aan denken)
Ik dacht direct aan 2 personages uit de films van Tarantino

Koosnaampje voor mij van beste maat zijn toenmalige vrouw --> Mikkely
Made it shorter (y), lazy reasons are also good reasons

Mijn gebruikersnaam origineert van twee gebruikersnamen automatisch genenereerd op een website waar ik vroeger lid was. Die waren ElectricalDeer87 en HumbleEagle22.

Flatus is een latijnse afgeleide van "scheet"... jawel , lekker plat maar tot een hogere standaard gebracht door de latijnse taal te implementeren. Voor diegene die nu denken:"wat een niveau en zo welbespraakt,..." Doe maar rustig, net als mijn nick... van weinig manieren voorzien maar bij momenten tamelijk hilarisch...

De serie knight rider, indertijd op het eerste forum waar ik kwam als nick gebruikt gebruikt en daarna op andere plaatsten diezelfde naam blijven gebruiken.
Op chatrooms is dat dan knight geworden en internationaal gebruik ik soms de nick Belgian Knight

Ik heb tussendoor een paar andere namen gebruikt, maar die zijn nooit lang in gebruik gebleven.

Ik was een puber en er stond een bus Axe 'Musk' op m'n kamer toen ik m'n account maakte. (walgelijke geur overigens)

Vandaag zou er eerder aan den Elon gedacht worden, maar da's dus zeker niet de bedoeling.

Of aan een dikke rat, dat kan ook.

Al die verhalen en doordachte redeneringen. Hier ist gewoon de eerste letter van m'n naam fonetisch uitgesproken :unsure:
Alle gvd ik dacht altijd dit skatemerk:

Anno 2000 had ik eens een modelbouwplan gekregen voor het maken van een Douglas AD-1 Skyraider in de livery van de Royal Navy.
Toen ik een nickname nodig had zat dit in mijn hoofd en kwam ik bij BlueSkyraider. Vond dat dit wel lekker bekte, en zo geschiedde. Op mIRC (waar is den tijd...) kortten ze mijn naam ook wel eens af naar BlueSky

euLnpdbOX7Gkr_R2Fl-sKnKmgAjSbr42f5kmHQZEw9auOKEPX7obF_pxTJEB_yj6kH-cbHa4R7MiZN4ocemw1Q0m6dms6grQdVQqn15I6bb_TreHdWLsEc8S7m44aTI6J1rO7K8qgUYuI44_MCzZP1xXuG1njDFitHZl-eH_AT5Z-ZrUe0yhVkYYcazNrYVG5DIeNg

Alle gvd ik dacht altijd dit skatemerk:

Ik denk dat ik dit ooit cool vond toen ik dit een een tony hawk game zag passeren als decal, maar verder nooit de link gelegd :p

M'n volledige naam/initialen waren trouwens ooit eS_ViCi, wat in het Latijn ongeveer 'u bent overwonnen is', wat voor een twaalfjarige die een online nick nodig had voor counterstrike en consoorten heel edgy over kwam :unsure:

M'n volledige naam/initialen waren trouwens ooit eS_ViCi, wat in het Latijn ongeveer 'u bent overwonnen is', wat voor een twaalfjarige die een online nick nodig had voor counterstrike en consoorten heel edgy over kwam :unsure:
Ik had altijd schrik van zo een namen. Want ja, het kon niet anders dan dat dat pro gamers waren die u de baas waren. Niet dus :unsure:

Ik had altijd schrik van zo een namen. Want ja, het kon niet anders dan dat dat pro gamers waren die u de baas waren. Niet dus :unsure:
Het enige wat pro was, was de aparte telefoonlijn voor internet die we toen hadden (wat toen een niet te miskennen voordeel was) :p
Over mijn stats ga ik stillekes zwijgen (is zeker al +10jaar geleden dat ik nog online multiplayer gespeeld heb, en echt competitief ben ik nooit geweest).

Ik was zot van Japanse auto's, zeker na de eerste fast and furious films. En rb26dett is de motorblok van een nissan skyline gtr.

Terug
Bovenaan