Je bent ooit in een beek gevallen?In een lang vervlogen tijd was dat mijn studentennaam. Hoe ik aan die naam kwam is dan weer een heel ander verhaal![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je bent ooit in een beek gevallen?In een lang vervlogen tijd was dat mijn studentennaam. Hoe ik aan die naam kwam is dan weer een heel ander verhaal![]()
Stille waters, stinkende beken.Je bent ooit in een beek gevallen?
Heb ff moeten opzoeken wat Nachtwacht precies isOh, dus niet Vega van Nachtwacht?![]()
Kindjes zijn daar nog iets te jong voor, maar dus idd niet Vega van Nachtwacht. Velen denken ook aan Streetfigher.Ik dacht altijd dat het van Street Fighter kwam.
(dat velen er aan denken)Ik dacht direct aan 2 personages uit de films van TarantinoHeb ff moeten opzoeken wat Nachtwacht precies isKindjes zijn daar nog iets te jong voor, maar dus idd niet Vega van Nachtwacht. Velen denken ook aan Streetfigher.
Idd dus!(dat velen er aan denken)
Alle gvd ik dacht altijd dit skatemerk:Al die verhalen en doordachte redeneringen. Hier ist gewoon de eerste letter van m'n naam fonetisch uitgesproken![]()
Ik denk dat ik dit ooit cool vond toen ik dit een een tony hawk game zag passeren als decal, maar verder nooit de link gelegdAlle gvd ik dacht altijd dit skatemerk:
![]()
éS footwear is celebrating it’s comeback
éStimated time of arrival? It’s been quiet around éS! While in the past a whole scene traded the brand as the most valuable player in the game, there was a sudden, and somehow unexpected cut to silence for the company from California. 2016 is going to change that. It’s the year of the legend’s...www.skatedeluxe.com

Ik had altijd schrik van zo een namen. Want ja, het kon niet anders dan dat dat pro gamers waren die u de baas waren. Niet dusM'n volledige naam/initialen waren trouwens ooit eS_ViCi, wat in het Latijn ongeveer 'u bent overwonnen is', wat voor een twaalfjarige die een online nick nodig had voor counterstrike en consoorten heel edgy over kwam![]()

Dat heet water.Bestaat dat dan nog niet zonder suiker?
Het enige wat pro was, was de aparte telefoonlijn voor internet die we toen hadden (wat toen een niet te miskennen voordeel was)Ik had altijd schrik van zo een namen. Want ja, het kon niet anders dan dat dat pro gamers waren die u de baas waren. Niet dus![]()