Wat is de oorsprong van jouw nickname?

Panda

Well-known member
Crowdfunder FE
Zoal de titel zegt, hier kan je verklaren hoe jouw nickname tot stand kwam.

Voor de mijne ga ik simpelweg verwijzen naar de Wikipedia pagina mijn liefde voor panda’s, beetje mijn spirit animal.

Laatst bewerkt:
Allemaal muziekmannnen hier!
De mijne komt van mijn naam. Kjell.
Ik had een Amerikaanse vriendin toen ik in Thailand woonde en die sprak dat op zijn Engels uit. Kay-Jell/Kay-Gell en ben dat toen als nick voor van alles beginnen gebruiken.

Zoal de titel zegt, hier kan je verklaren hoe jouw nickname tot stand kwam.

Voor de mijne ga ik simpelweg verwijzen naar de Wikipedia pagina.
HHGTTG is echt wel mijn favoriete reeks om op de wc te lezen.
Nog nooit luidop moeten lachen bij boeken, behalve deze van Douglas Adams.

Toevallig ook zijn nieuwer werk gezien? (Dirk Gently's Holistic Detective Agency)
Eerste seizoen was echt goed. Tweede seizoen is het kijken niet waard, imo.

Als 15 jarig manneke begonnen met counterstrike (1.0 in de tijd zeker) en toen was mijne nick ingame Th3_GeN!uS want dat was toen cool om letters en cijfers en hoofdletters door elkaar te gebruiken.

Nadien is dat vereenvoudigd naar Genius of GeneH als op sommige sites/forums Genius al gebruikt is.

Supertof topic! Nu dacht ik wel dat het dit was voor jou, Carrion!
Deze is de mijne. Nog altijd één van mijn favorieten.

Oh totaal niet. Ik luister ook totaal niet naar dat soort muziek. Ik ben over het algemeen echt geen fan van oude muziek.

Kunt ge 'em nog spelen op gitaar?
Ik heb het toevallig gisteren nog eens erbij gepakt.

Hier is de mijne (eveneens mijn profile pic):

Ik speel dat nog wel regelmatig. Al speel ik amper nog gitaar (2 weken geleden voor het eerst in 5 jaar mijn snaren vervangen, dan weet het het wel), maar als ik nog eens speel is dat er wel eentje van.

Bloembak is een prachtig woord: in de 1e lettergreep de zachte 'oe'-klank ingekapseld tussen de bl en de m. En de 2e lettergreep kort en krachtig met een sterke, maar enkelvoudige/gesloten 'a'.

Inhoudelijk is bloembak dan weer een woord dat volledig random gebruikt kan worden, zonder connotatie, en dat iedereen kan gebruiken.

ooit begonnen als The Big Letomski (naar de bijna gelijkaardige film) maar op den duur laten inkorten naar Tomski

En mijn avatar is J Dilla, dus ben als profiel wel vrij muziek-gebonden...

Ironically luister ik slechts 10% hiphop/rap, en 90% rock/metal :unsure:

Amai, kom ik met mijn angsty teen bullshit. Ik zat ooit op een Amerikaans forum voor depressieve tieners. Daar de nickname glass gekozen want fragiel en breekbaar en doorzichtig en je kan jezelf snijden met glas en ik ben wie ik ben dus zo clear als glass.

Een beetje later had ik dan een nickname nodig voor op een Nederlandstalig forum en glashelder is dus afgeleid van glass. Ik vind het ook gewoon een heel mooi woord en het is nog altijd heel toepasselijk (want er is niet veel dubbele bodem aan mij, ik ben glashelder).

Ik was als 11-jarige best wel fan van Robot Wars

Mijn avatar is het standbeeld van Anonymus dat in Budapest staat. Een anonieme historicus, en gewoon een cool standbeeld.

Laatst bewerkt:
Al die verhalen en doordachte redeneringen. Hier ist gewoon de eerste letter van m'n naam fonetisch uitgesproken :unsure:

Ik had vroeger in mijn jonge jaren graffiti op 2 muren van mijn slaapkamer staan. Daar stond een mannetje op met de naar jack herrer onder. Ik moest toen ooit een nick verzinnen om UT99 te spelen en sindsdien gebruik ik dit. (ja ik word oud...)

Denk dat ik bij de mijne niet veel uitleg moet geven zeker 🤔

Als mensen Benny zeggen tegen mij ipv Ben dan zeg ik "Ik ben Ben, ik ben nie Benny"

Terug
Bovenaan