Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Does it go POP POP?Mond volproppen met Lays Naturel chips, tot ik hem net toe kan doen. En dan een slok cola... zalige combo in de mond![]()

¿Qué?Does it go POP POP?![]()

terwijl da die chips in uwe mond zitten of?Mond volproppen met Lays Naturel chips, tot ik hem net toe kan doen. En dan een slok cola... zalige combo in de mond![]()
Ja en Homestead Rescue.Gold rush en gold rush white water.
Alaska bush people is ook zo eentje. Geen idee waarom.
Hihi, jaterwijl da die chips in uwe mond zitten of?

Er nu achter gezocht en ik loop achter op Alaskan bush people. Seizoen 12 is al 7 eps ver. Schade eens inhalen de komende dagen.Ja en Homestead Rescue.
Geen idee of dat nu nog zo is maar een tijdje geleden was zondagvoormiddag de TV voor mij, enige moment dat ik eigenlijk tv keek en dan was dat van 10u tot 13u zo'n dingen op Discovery en tussendoor zappen naar slechte amerikaanserenovatieprogramma's op TLC
Klets daar nog pindakaas en kaneelpoeder op en je hebt iets goddelijks in handenAls we dan toch over caloriebommen bezig zijn: een boterham met banaan en bruine suiker![]()
Pff, die Bublé-nieuwlichterij. Oldskool Mariah Carey hier.Michael Bubble op hoog volume luisteren terwijl ik de kerstboom zet.
There, I said it!
Ah nee dat kan ik niet horen.Pff, die Bublé-nieuwlichterij. Oldskool Mariah Carey hier.
(Wham Onlangs nog op vinyl gekocht)Pffftt Mariah Carey, de OG’s luisteren naar Frank Sinatra.Pff, die Bublé-nieuwlichterij. Oldskool Mariah Carey hier.
Pffftt Mariah Carey, de OG’s luisteren naar Frank Sinatra.
Awel kijk, will have to try thatHihi, ja
Alles kraken en dan wordt het soggy door de cola en die smaak is gewoon fantastisch![]()