Wat is jouw slechtste gaming gewoonte?

UnFinished

Active member
Crowdfunder FE
Zoals de thread al aangeeft: Wat is jouw slechtste gaming habit?

Hier sowieso dat ik eerst een spel volledig moet uitspelen vooraleer ik aan iets nieuws begin. Om één of andere reden is de OCD zo groot dat ik op deze manier maar met een paar games tegelijk bezig kan zijn.

Het gevolg is dat er gloednieuwe spellen in mijn backlog komen waar ik na 2 jaar nog altijd niet aan begonnen ben :unsure:

Spel afsluiten in multiplayer als ik aan het verliezen ben, niet leuk voor teamleden.

Maar ik speel zelden online en ook niet competitief.

Zoals de thread al aangeeft: Wat is jouw slechtste gaming habit?

Hier sowieso dat ik eerst een spel volledig moet uitspelen vooraleer ik aan iets nieuws begin. Om één of andere reden is de OCD zo groot dat ik op deze manier maar met een paar games tegelijk bezig kan zijn.

Het gevolg is dat er gloednieuwe spellen in mijn backlog komen waar ik na 2 jaar nog altijd niet aan begonnen ben :unsure:
Bij mij het omgekeerde, ik speel het 3/4 uit omdat ik geen afscheid wil nemen van het spel.

Ik blijf nieuwe games aankopen. En ik blijf maar 2 games spelen. Voor de moment zijn dat Hunt Showdown(multiplayer) en Slay the Spire(roguelite).
2 prachtige games met vrijwel onbeperkte speelduur. Maar 4euro voor deze fuckinkakpisPRUTbundle. Hoe zeg ik daar nee tegen? Send help.

Ik ben een immense hoarder. In rpg's zoek ik altijd het allerbeste en wil het dan meestal niet gebruiken indien het kan degraden.
Ook altijd een massa spul mee voor als ik het nodig zou hebben, maar zelfs als ik ergens aan een baas kom wil ik het niet gebruiken want je weet maar nooit dat het later beter van pas komt.
Ook altijd bezig met perfect character build, tot soms op het punt dat ik het verhaal en de fun van de game voor mezelf verknoei.

In shooters, meer bezig met ammo te hoarden en dan uiteindelijk niet te willen gebruiken wegens zie bovenstaande.

In pubg ook altijd driftig bezig geweest met de perfecte balans tussen kogels voor het ene wapen vs kogels voor het andere, painkillers en medpacks. Meestal valt alles teniet door een kogel door de bol.

En in Warzone irriteer ik de vrienden door ergens per se te willen landen. Dan komt de vraag 'waarom hier eigenlijk?' 'Aja ik moet hier een een scavenger starten voor een skin :p'

Roepen tijdens mp games, vooral de COD games dan.
En ook games blijven kopen, ondanks een gigantisch backlog.

Ik speel maar 1 game per console tegelijk totdat deze volledig is uitgespeeld. En meestal speel ik mijn games dan ook nog in de volgorde dat ik ze gekocht heb 😛

Ik ben een immense hoarder. In rpg's zoek ik altijd het allerbeste en wil het dan meestal niet gebruiken indien het kan degraden.
Ook altijd een massa spul mee voor als ik het nodig zou hebben, maar zelfs als ik ergens aan een baas kom wil ik het niet gebruiken want je weet maar nooit dat het later beter van pas komt.
Ik herken mezelf hier gewoon 100% in.
Aanvullend: alle side-stuff willen doen omdat dit een deel is van de world-building, om dan uitgeblust te geraken door alle side-stuff :unsure:.

Veel games aankopen inderdaad. En soms meer met Excel en lijstjes bezig zijn dan effectief gamen.
En soms meer youtube en twitch kijken over een game dat ik liggen heb, dan het effectief zelf te spelen.

Ben ik eigenlijk wel een gamer? Sad.

En bij fifa kan ik mij zo kwaad maken tegen een willekeurige tegenstander online die ik niet ken en nooit zal ontmoeten, maar als 1 van mijn maten met 6-0 winnen tegen mij, kan het mij geen hol schelen en heb ik plezier. Maar FIFA is iets apart.

Veel games aankopen inderdaad. En soms meer met Excel en lijstjes bezig zijn dan effectief gamen.
En soms meer youtube en twitch kijken over een game dat ik liggen heb, dan het effectief zelf te spelen.

En bij fifa kan ik mij zo kwaad maken tegen een willekeurige tegenstander online die ik niet ken en nooit zal ontmoeten, maar als 1 van mijn maten met 6-0 winnen tegen mij, kan het mij geen hol schelen en heb ik plezier. Maar FIFA is iets apart.
Herkenbaar :unsure:

Maar fifa heeft dan ook een uitlachband ingebouwd

Ik koop nog steeds games die of te moeilijk zijn of te lang duren, waarvan ik eigenlijk op voorhand weet dat ik vroeg of laat zal afhaken.

En herladen na elke kill, ook al is dat absoluut nog niet nodig. 😝

Niet mijn gewoonte, maar ik ken een duo die zodanig gameverslaafd zijn dat ze besloten hebben om tijdens het gamen een pamper aan te doen voor het gebruiksgemak omdat ze teveel tijd verloren met naar de wc te gaan ... Ik denk niet dat er iemand hoger kan bieden dan dat (of lager, depending on your definition) :ROFLMAO:

Dit ja, alle drie zelfs.

Te veel online kijken of posten over een game ipv het zelf spelen
Te veel aankopen soms en het nooit spelen (en met lijstjes bezig zijn)
En ja dat met FIFA is exact hetzelfde, maar ik speel het tegenwoordig niet meer en ik ben niet van plan dat ooit nog te spelen. Liefst iets anders (en rustigers). Het is het enige spel waar ik me in kan opwinden. Bij al de andere games is verliezen niet zo erg (en bij SP lukt het toch wel meestal na een paar keer proberen). Maar FIFA online dat is uiteraard oorlog.

Ik koop nog steeds games die of te moeilijk zijn of te lang duren, waarvan ik eigenlijk op voorhand weet dat ik vroeg of laat zal afhaken.

En herladen na elke kill, ook al is dat absoluut nog niet nodig. 😝
hopelijk zetten ze hun mic dan uit tijdens het kakken :p

Mijn ding is dat ik meestal de story speel en een spel dan niet meer aanraak.
Ik probeer nu voortaal wel eerst een boel sidequests enzo te doen, en dan bijvoorbeeld in assassins creed eerst alle syncs doen, in spiderman alle collectibles enzoverder.

Ik herken mezelf hier gewoon 100% in.
Aanvullend: alle side-stuff willen doen omdat dit een deel is van de world-building, om dan uitgeblust te geraken door alle side-stuff :unsure:.
Dat ook.
En ik kan ook nooit eens slecht zijn. Ik heb meer empthie met npc's dan ik voor mensen kan opbrengen. Het lijkt toch zo.

En eeuwig sword+shield. Hoeveel keer ik eens mage of thief wil zijn en ik eindig altijd in armor met zwaard en schild

Mijn ding is dat ik meestal de story speel en een spel dan niet meer aanraak.
Ik probeer nu voortaal wel eerst een boel sidequests enzo te doen, en dan bijvoorbeeld in assassins creed eerst alle syncs doen, in spiderman alle collectibles enzoverder.
same here: ik wil altijd zo vlug mogelijk de mainquest uitspelen en telkens denk ik: `ik zal de side quests wel na de main doen`, maar zodra de main uit is, heb ik geen goesting meer om nog verder te doen :p

Ik denk dat de enige game waarbij ik alles heb gedaan AC black flag is, maar dan ook enkel de tweede keer dat ik het speelde. toen heb ik wel de tijd genomen, maar voor de rest, heb ik geen enkele game met 100% completion in games met side-missions of hidden trophies.

Dat ook.
En ik kan ook nooit eens slecht zijn. Ik heb meer empthie met npc's dan ik voor mensen kan opbrengen. Het lijkt toch zo.

En eeuwig sword+shield. Hoeveel keer ik eens mage of thief wil zijn en ik eindig altijd in armor met zwaard en schild
Euhm, this is getting creepy :unsure:

Terug
Bovenaan