gumball4000
Well-known member
Klopt, die mentaliteit is zot.@gumball4000:
Eén grote familie, juist ja. Bij mij is dat destijds echt gebroken toen mijn zwaar depressieve broer op een nacht vermist werd. Bellend met politie en ziekenhuizen, telefoon naar mijn werkgever dat ik niet kon komen en waarom, zijn boodschap: ge ziet maar dat ge hier zijt. Want hij had kaartjes voor de voetbal.
Spijtige aan veel van die kleine zelfstandigen is dat ze zelf nooit voor een groot bedrijf hebben gewerkt en het maar normaal vinden om personeel zo te behandelen.
En als je als werknemer enkel in die mentaliteit gewerkt hebt, ben je ook mee op die kar.
Bij mijn vorige werkgever heb ik het 8 maanden volgehouden. Ik deed de marketing daar alleen..en werkte soms van 9-21u. De dag erna eens 30min vroeger door gaan was dan zelfs not done. Ben vertrokken. We zijn nu een jaar verder..ze werken daar plots met 3 op de afdeling en blijkbaar is de sfeer super slecht. Zelfs één van mijn opvolgers wil er al vertrekken.
Intussen zijn er van die 30 man die er werken, na een jaar weer 5-6 vertrokken waarvan ik weet heb.
Ik zou het niet rap meer doen, in een kmo werken.