Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niks gewonnenStraks, als ik tijd heb...

Inderdaad, gisteren trouwens ook 4,5 miljoen uit gegaan bij de lotto.Vrijdag de 13e, volgende week, is er 4 miljoen te winnen met “extra lotto”.
4 miljoen is toch ook al de moeite.
Als compensatie, de extra lotto heeft geen winnaar gekend. Ps, omstreeks 16u was deze terug online hoor, had het ook voor.Ik ging nog wat inzetten, maar de app ondervindt al hele dag problemen.
Geen geld kunnen opladen !
kzal subiet replikeren ik zit op vliegtuig richting dubai.. slechte ontvangst!

@Mulan is al relatief lang "verdwenen"Heeft er nu al iemand op BG de jackpot gewonnen?
Of is die mens inactief geworden na de jackpot en met de noorderzon verdwenen?![]()
Ja, had dat ook al gezien.Hiernet gezien op poster in tankstation, bij trekking van 22/11:
100! winnaars van 1M
(euromillions)
![]()
![]()
1 kans op 200000 als ik 10 euro inzet. Ik kan de baida en hookers al ruikenHiernet gezien op poster in tankstation, bij trekking van 22/11:
100! winnaars van 1M
(euromillions)
![]()
![]()

Net te weinig om te stoppen met werken.Awel, ik vind een miljoen perfect. Meer moet het eigenlijk niet zijn.

Ik ken zelfs iemand persoonlijk die 2 miljoen won! (Tijdens de show 'Wie wordt multimiljonair? lang geleden op VTM).Awel, ik vind een miljoen perfect. Meer moet het eigenlijk niet zijn.