Wat zou jij doen als je de lotto wint?

Ik ging nog wat inzetten, maar de app ondervindt al hele dag problemen.
Geen geld kunnen opladen !
Als compensatie, de extra lotto heeft geen winnaar gekend. Ps, omstreeks 16u was deze terug online hoor, had het ook voor.

Ik had opgeladen via de website, mss was het dat da ge bedoelde ipv de app ?

Heeft er nu al iemand op BG de jackpot gewonnen?
Of is die mens inactief geworden na de jackpot en met de noorderzon verdwenen? :tongue:

Als ik nu de lotto win, koop ik het huis dat nu te koop staat en waar ik als kind ben opgegroeid ( periode 1970 - 1993 ) terug.
Het huis dat mijn ouders in de tijd moesten verkopen wegens schulden in de jaren 90.
Maar helaas heb ik daar nu het geld niet voor, en lenen is ook geen optie. Maar daar terug wonen zal bij een droom blijven vrees ik.

Al 4 trekkingen van de Lotto na elkaar dat er een grote winnaar is.
Komt voor mij persoonlijk niet echt geloof waardig over.
Je gaat mij niet wijs maken dat er zo kort achtereen (4 x) iemand de juiste combinatie heeft gespeeld, als je weet dat de kans is om deze te winnen 1 op de 8,5 miljoen is.
Denk dat de reden is dat men de pot bij elke trekking niet wilde verhogen en dat men dan maar winnaars verzind., maar dat is mijn persoonlijke mening.

Laatst bewerkt:
Uhm, als de pot niet valt wint het huis... En volgende trekking in dat geval is maar half miljoentje erbij tov een vol million.

Dus not sure if serious

Hiernet gezien op poster in tankstation, bij trekking van 22/11:
100! winnaars van 1M

(euromillions)

draw-eum-som11-nl.jpg

😜

Hiernet gezien op poster in tankstation, bij trekking van 22/11:
100! winnaars van 1M

(euromillions)

draw-eum-som11-nl.jpg

😜
Ja, had dat ook al gezien.
Een tijdje terug was het een dinsdag 1 gegarandeerde winnaar van 1 miljoen, nu 100 winnaars.
Dat is met die bonuscodes he, ik had daar tot nu toe nog niet veel mee gewonnen, tot vorige week ineens 2 keer 10 euro.

Ivm de gewone lotto: Ik heb nog nooit die Lucky Lotto Code gewonnen. Ik heb wel één keer 4 + het reserve getal gehad en toen ruim 300€ gewonnen.

Zijn er hier die dat al eens gewonnen hebben? :coolbrows:

Awel, ik vind een miljoen perfect. Meer moet het eigenlijk niet zijn.
Ik ken zelfs iemand persoonlijk die 2 miljoen won! (Tijdens de show 'Wie wordt multimiljonair? lang geleden op VTM).
Maar mmm dat was toen nog in Belgische centjes.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan