Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is omgekeerd: Géén of te weinig geld maakt ongelukkig.Geld maakt niet gelukkig.
It's all a lieWordt lotto eigenlijk vaak door jonge mensen gewonnen, doorsnee lotto winnaar lijkt mij: 50+, roker, snor, bruine snor, eerder arbeiders
Ik zou zelf iet opzetten om mensen/dieren te helpen, ik zou het niet aan goede doelen gevenIk snap echt niet wat mensen hebben met zulke grote sommen te willen geven aan goede doelen?
Eigenlijk wel erg om zoveel juist te hebben en een kleine 300 euro te winnen. Die bedragen zouden moeten herzien wordenHier onlangs 4 + het reservegetal bij de gewone lotto. Dat was ruim 300€ winst.
Maar dat is dus nog altijd minder dan die 500€ voor de Lucky Lotto Code. Dus das gene vette. Maar goed, beter dan niks zeker?
Eerlijk? Ik denk dat die winnaars het helemaal niet zo erg vinden dat er gelogen wordt over hun profiel. In sommige landen is het verplicht om met naam en toenaam als winnaar te worden vermeld, terwijl het me veel beter lijkt om volstrekt anoniem te blijven.It's all a lie
![]()
Lotto: 'We gaan nooit meer liegen'
De top van de Nationale Loterij heeft het gisteren plechtig beloofd: ze zullen nooit meer liegen over de winnaars van de grote Euromillions-pot. 'Maar we hebben ook in het verleden nooit de opdracht gegeven om te liegen. Dat was de verantwoordelijkheid keuze van de ex-werknemer die de leugens nu...www.nieuwsblad.be
Het gaat hier wel over de gewone Belgische Lotto. Maar inderdaad bij de Euromillions heb je exact hetzelfde. Het verschil tussen de Jackpot en de prijzen daar net onder is toch waanzinnig/krankzinnig véél ..Ik zou zelf iet opzetten om mensen/dieren te helpen, ik zou het niet aan goede doelen geven
Eigenlijk wel erg om zoveel juist te hebben en een kleine 300 euro te winnen. Die bedragen zouden moeten herzien worden
. Toch nog 800 euro ofzo gewonnen. Juist genoeg voor nen playstation en nen nieuwe telefoon.Spreek voor jezelf.Face it gullen zijt allemaal plebs (mezelf inclusief) en leven niet in de wereld van de rich and famous.
i didSpreek voor jezelf.

Die bedragen worden gewoon berekend hoorIk zou zelf iet opzetten om mensen/dieren te helpen, ik zou het niet aan goede doelen geven
Eigenlijk wel erg om zoveel juist te hebben en een kleine 300 euro te winnen. Die bedragen zouden moeten herzien worden
. Het feit dat je zoveel minder wint met pakweg 5 getallen ipv 6, is omdat de kans dat je 5 getallen juist hebt gewoon véél groter is.Je had zeker een sportzak nodig om deze grote winst te transporteren.Toen ik de winst ging cashen.
Saint tropez was ooit een vissersdorpje.Mij een huis kopen aan de zee in één of ander vissersdorpje.
Ik zou het ook niet doen, van je gulle gift verdwijnt er nog een heel groot percentage in "administratiekosten".Ik snap echt niet wat mensen hebben met zulke grote sommen te willen geven aan goede doelen?
https://www.hln.be/tv/een-jaar-na-project-axel-bijna-iedereen-hervallen-in-armoede~ab6406f9/Zou dan eerder mensen rechtstreeks sponsoren.
Genoeg mensen die met een gift van bv 10K hun leven weer op de rails kunnen krijgen.
Ik deed vroeger een jaar mee (met de Belgische lotto) elke woensdag en zaterdag 2€ van mijn rekening eraf (doorlopende opdracht). Op een gegeven moment eens de som gemaakt, zo'n 300€ erin gestoken met een win rate < 5% (ik had precies kutnummers) en maximale winst van 7,5€. Dan er maar mee gestopt.Wordt lotto eigenlijk vaak door jonge mensen gewonnen, doorsnee lotto winnaar lijkt mij: 50+, roker, snor, bruine snor, eerder arbeiders
Ik speel af en toe online lotto, nog nooit meer dan 6,25 euro gewonnen.