Wat zou jij doen als je de lotto wint?

Heerlijk decadent!
pic.jpg

Kwestie van het plebs op hun plaats te wijzen

In Limburg en Oost- en West-Vlaanderen een keten van frituren openen waar er op de menukaart Curryworst staat ipv frika ( n ) del, lange hamburger of andere gedrochten. :eviltongue:
Tijd dat ze daar eens wat manieren leren.

Laatst bewerkt:
300.000€ is zeker mooi om te winnen.
Maar ge jankt u dan toch kapot als ge weet dat ge er 1 cijfertje langs zit en het 750x zoveel kon zijn
Ik zou daar eigenlijk heel blij mee zijn. Lening afbetalen en maandelijks 1150 euro extra om te spenderen. 12k op jaarbasis. Nice.

En 300K is allicht minder verstorend voor je levensstijl dan 230 miljoen. Lang niet iedereen is zo gelukkig met die enorme geldsom. Ik kan begrijpen dat sommige gezinnen uit elkaar gescheurd kunnen worden.

Laatst bewerkt:
Ik zou daar eigenlijk heel blij mee zijn. Lening afbetalen en maandelijks 1150 euro extra om te spenderen. 12k op jaarbasis. Nice.

En 300K is allicht minder verstorend voor je levensstijl dan 230 miljoen. Lang niet iedereen is zo gelukkig met die enorme geldsom. Ik kan begrijpen dat sommige gezinnen uit elkaar gescheurd kunnen worden.
Ik zou wel content zijn met dat grote geld. Veel liever dat dan net-niet. Ik vind het altijd raar als mensen zeggen dat ze liever minder zouden winnen. Als je bij de maximale winst je verstand gebruikt, kan je toch onmogelijk beter af zijn met minder?

Maar moest ik 100k+ winnen, zou ik eerlijk gezegd niet denken aan een groter bedrag. Zoals je zegt, gaat je leven dan gewoon verder z'n gang, maar met minder stress.

eigenlijk dat hé, geen hypothecaire lening aan u been hebben hangen doet al veel :)
Fiscaal zou je die moeten behouden en betalen met je winst + leven van je loon. Gaat stukken meer opbrengen dan in 1x afbetalen en leven van je loon.

Stel dat ik die 230 miljoen win, dan kan ik maandelijks een €480.000 opmaken als ik nog 40 jaar leef.
En te denken dat er sportmensen zijn die dat, en meer, per week verdienen.
Dat is pas om te kotsen.

Ik zou wel content zijn met dat grote geld. Veel liever dat dan net-niet. Ik vind het altijd raar als mensen zeggen dat ze liever minder zouden winnen. Als je bij de maximale winst je verstand gebruikt, kan je toch onmogelijk beter af zijn met minder?

Maar moest ik 100k+ winnen, zou ik eerlijk gezegd niet denken aan een groter bedrag. Zoals je zegt, gaat je leven dan gewoon verder z'n gang, maar met minder stress.
Ik denk dat 230 miljoen je meer stress heeft van 300k. Je gaat nooit meer moeten werken en dan is je grootste uitdaging een manier zien te vinden om de rest van je leven zinvol uit te zitten. Het eerste jaar zullen die sterrenrestaurants en dure spullen je wel veel plezier geven, maar op den duur moet dat toch ook vervelen omdat je het allemaal vanzelfsprekend beschouwt? 230 miljoen is eigenlijk vulgair veel geld.

Terug
Bovenaan