Kunnen ze al nooit zeggen dat ik niet vrijgevig benLol de volle 2 man ofwat!?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kunnen ze al nooit zeggen dat ik niet vrijgevig benLol de volle 2 man ofwat!?

Op mijn spaarboek zetten en laten wegvreten door de inflatie.
Heerlijk decadent!
Geld op uw spaarboek is echt wel het equivalent van deze foto geworden.![]()
Kwestie van het plebs op hun plaats te wijzen

Win-Win. De republiek Curryworstia@shellshock;
Een muur rondom Antwerpen bouwen en ze enkel nog curryworst laten eten, zodat ze lange hamburgers schijten tot de dood.
![]()

Absoluut niet, isolatie wordt hun ondergang. We moeten ze meer dan ooit opvangen en correcte begeleiding geven.@shellshock;
Een muur rondom Antwerpen bouwen en ze enkel nog curryworst laten eten, zodat ze lange hamburgers schijten tot de dood.
![]()

Kan niemand hier the Iron Throne photoshoppen met allemaal curryworsten?Absoluut niet, isolatie wordt hun ondergang. We moeten ze meer dan ooit opvangen en correcte begeleiding geven.
Ik vind hem net zo schattig met zijn uitspraken.
@shellshock word jij dan de koning van Curryworstia?![]()
Ik vrees van niet.Kan niemand hier the Iron Throne photoshoppen met allemaal curryworsten?
Ik vrees van niet.
Probeer eens 'Iron Throne photoshoppen met allemaal frikandellen'. Je zal een pak meer volk bereiken die gegarandeerd een hogere opleiding genoten heeft.
't Is heel schoon!![]()
I tried
Ik zou daar eigenlijk heel blij mee zijn. Lening afbetalen en maandelijks 1150 euro extra om te spenderen. 12k op jaarbasis. Nice.300.000€ is zeker mooi om te winnen.
Maar ge jankt u dan toch kapot als ge weet dat ge er 1 cijfertje langs zit en het 750x zoveel kon zijn
Ik zou wel content zijn met dat grote geld. Veel liever dat dan net-niet. Ik vind het altijd raar als mensen zeggen dat ze liever minder zouden winnen. Als je bij de maximale winst je verstand gebruikt, kan je toch onmogelijk beter af zijn met minder?Ik zou daar eigenlijk heel blij mee zijn. Lening afbetalen en maandelijks 1150 euro extra om te spenderen. 12k op jaarbasis. Nice.
En 300K is allicht minder verstorend voor je levensstijl dan 230 miljoen. Lang niet iedereen is zo gelukkig met die enorme geldsom. Ik kan begrijpen dat sommige gezinnen uit elkaar gescheurd kunnen worden.
Fiscaal zou je die moeten behouden en betalen met je winst + leven van je loon. Gaat stukken meer opbrengen dan in 1x afbetalen en leven van je loon.eigenlijk dat hé, geen hypothecaire lening aan u been hebben hangen doet al veel![]()
dat concept 'loonslaaf' eindelijk de vuilbak in.eigenlijk dat hé, geen hypothecaire lening aan u been hebben hangen doet al veel![]()
Ik denk dat 230 miljoen je meer stress heeft van 300k. Je gaat nooit meer moeten werken en dan is je grootste uitdaging een manier zien te vinden om de rest van je leven zinvol uit te zitten. Het eerste jaar zullen die sterrenrestaurants en dure spullen je wel veel plezier geven, maar op den duur moet dat toch ook vervelen omdat je het allemaal vanzelfsprekend beschouwt? 230 miljoen is eigenlijk vulgair veel geld.Ik zou wel content zijn met dat grote geld. Veel liever dat dan net-niet. Ik vind het altijd raar als mensen zeggen dat ze liever minder zouden winnen. Als je bij de maximale winst je verstand gebruikt, kan je toch onmogelijk beter af zijn met minder?
Maar moest ik 100k+ winnen, zou ik eerlijk gezegd niet denken aan een groter bedrag. Zoals je zegt, gaat je leven dan gewoon verder z'n gang, maar met minder stress.