Weer een nieuw filerecord op Vlaamse snelwegen

Ik ben het grotendeels mee eens met al je posts. Maar hier zeg ik toch duidelijk 'neen / fout' op.

Maar goed ik heb gelezen in latere posts / reacties dat je het daarmee wel eens bent en dat die zin eigenlijk ook niet behoort tot de punten die je wenst te maken.

Dit dus. Ik weet niet op welke planeet the fox leeft maar werkgevers gaan iemand geen job geven uit medelijden of zo. Of met het risico dat iemand snel weer weg is als de economie weer eens opleeft. Dat noemen ze dan "overkwalificatie". ;)
Hangt om te beginnen allemaal al van uw definitie van lokaal af. En lokaal kan zelfs verschillen van waar je woont. Als je in Kinrooi of Molenbeersel ofzo woont, moet je inderdaad geen specifieke niche IT-job op wandelafstand verwachten. Maar, zoals zelf staat in het stukje dat je gequote hebt, het zijn misschien niet de jobs die je wilt doen.

Maar dat hoort ook bij keuzes maken hé, en dat was idd voornamelijk mijn punt. Wil je een specifieke job doen dien "enkel" in Brussel kan uitgevoerd worden (wat al heel onwaarschijnlijk is, ik kan mij geen enkele job buiten bepaalde politieke functies inbeelden die je echt enkel maar in Brussel vindt :P ), dan is dat ook weer jouw keuze om daar toch te gaan solliciteren. Als je piloot bent, is het ook logisch dat je naar een luchthaven moet gaan... Maar dat weet je dan ook, dus dat is ook een bewuste keuze.

Terug
Bovenaan