Welcome to the AA

Welcome to the AA

ik heb het afgezet en ga stoppen met luisteren: Alex die ook weer over dit onderwerp op voorhand het boek leest en dan probeert zich voor te doen als de expert ter zake.

Die kerel heeft het ego van de provincie antwerpen, heb het er echt mee gehad nu, is gewoon elke week het zelfde met hem.

Voorbereiden, op basis daarvan goeie vragen stellen.. en niet de eigen vraag beantwoorden met info die je haalde uit het de research en de indruk scheppen dat het parate kennis is die je al jaren hebt. :cautious:

Het loopt hier ook op z'n einde bij mij.

Grappig hoe de mensen gefrustreerd zijn van AA maar toch blijven luisteren 😁
grappig hoe "begrijpend lezen" toch zo moeilijk kan zijn :tongue:

ne keer kijken naar "Alleen Elvis blijft bestaan" bijvoorbeeld -> je kan je best inlezen over een onderwerp om zo gericht en goede vragen te stellen zonder over te komen als de allesweter. In een echt goed interview is de gast de shining star, en niet de interviewer.
Als je over Omar Souidi z'n bizarre dronken excuses heen kan, in de "Souidi Sessions" vond ik toch redelijk veel research zitten.

In de laatste Frietcast twee dagen geleden zat hij ook al. Benieuwd of ik veel meer ga horen in WTTAA.
Toch meer fan van de random gasten (zijn passage in mosselen was leuk) ipv de duidelijke promotour (was in de Jambers aflevering ook zo dacht ik), al kan dat soms wel leuke gesprekken opleveren ook.

In de intro van de podcast zegt Alex altijd een paar zinnen. Er is eentje dat ik niet versta. Het komt na "Not the face!" Ik hoor daar "Klimmers of kunst" in, terwijl dat nergens op slaat, natuurlijk. Weet iemand wat dat zinnetje is?

Terug
Bovenaan