Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
stoort mij dus nietik heb het afgezet en ga stoppen met luisteren: Alex die ook weer over dit onderwerp op voorhand het boek leest en dan probeert zich voor te doen als de expert ter zake.
Die kerel heeft het ego van de provincie antwerpen, heb het er echt mee gehad nu, is gewoon elke week het zelfde met hem.
Voorbereiden, op basis daarvan goeie vragen stellen.. en niet de eigen vraag beantwoorden met info die je haalde uit het de research en de indruk scheppen dat het parate kennis is die je al jaren hebt.
Het loopt hier ook op z'n einde bij mij.
grappig hoe "begrijpend lezen" toch zo moeilijk kan zijnGrappig hoe de mensen gefrustreerd zijn van AA maar toch blijven luisteren![]()

Als je over Omar Souidi z'n bizarre dronken excuses heen kan, in de "Souidi Sessions" vond ik toch redelijk veel research zitten.ne keer kijken naar "Alleen Elvis blijft bestaan" bijvoorbeeld -> je kan je best inlezen over een onderwerp om zo gericht en goede vragen te stellen zonder over te komen als de allesweter. In een echt goed interview is de gast de shining star, en niet de interviewer.
Hilarisssss.Grappig hoe de mensen gefrustreerd zijn van AA maar toch blijven luisteren![]()

Moest ie weg of had ie het gehad?Ik was toch ook wel geschrokken van de korte duur.

Hij had nog iets bij Radio 2 gaven ze aan op het einde.Moest ie weg of had ie het gehad?![]()

Wat zei hij daar ook al weer over? Is precies niet blijven hangen bij mij.Pas in de Mosselen is wel legendarisch, cour en jardin![]()

Gewoon opnieuw luisteren, ge moet het horen om het te snappenWat zei hij daar ook al weer over? Is precies niet blijven hangen bij mij.![]()
RIVERS OF CUMIn de intro van de podcast zegt Alex altijd een paar zinnen. Er is eentje dat ik niet versta. Het komt na "Not the face!" Ik hoor daar "Klimmers of kunst" in, terwijl dat nergens op slaat, natuurlijk. Weet iemand wat dat zinnetje is?

Ik hoor altijd RIMMERS of CUMRIVERS OF CUM![]()
RIVERS OF CUM![]()
Ridders of cum in mijn hoofd! Not the faceIk hoor altijd RIMMERS of CUM