Bij deze: Steve D Wall - The Sound of ChangeSteve D Wall - The Way of Renegades
Ik gok dat ik deze eens opgepikt heb bij een 1+1 sale op audible. Leuke intro van een reeks. Beetje zwakke worldbuilding imo maar een introductie van een aantal toffe characters en met een tof magie systeem en vuurwapens. Er is ook genoeg spanning en mysterie om mij boek 2 op mijn wishlist te doen droppen.
Vervolg op het voorgaande. Een langer verhaal waarbij er eigenlijk 2 verhalen naast elkaar verteld worden die vrijwel los staan van elkaar. Beiden zijn dik ok en het wordt ook gewoon goed verteld. De personages worden ook wat verder uitgediept en je komt meer te weten over de wereld dus op zich is het boek wel de moeite.
Het einde vond ik persoonlijk minder aangezien er bij verhaal 1 nog een hoop losse eindjes zijn die verder afgewerkt moeten worden en bij verhaal 2 het eerder een eind goed - al goed is met een miniem tipje van de sluier richting een vervolg. Dan had ik liever dat ze ofwel beiden afgewerkt waren ofwel dat die sluier toch iets meer opgelicht werd zodat ik wat meer honger had naar een eventueel vervolg.
Soit qua boek zelf is het wel dik ok, 3.5/5.