Welk game abonnement heb jij?

Welk game abonnnement heb jij?

• Totaal aantal stemmers
    143
Ik heb enkele maanden de Gamepass gehad en die client was zo slecht!
Laggy, onoverzichtelijk, crashes, etc.

Hopelijk verbeteren ze de soepelheid in de toekomst want de beschikbare bibliotheek is wel om u tegen te zeggen.

Zo'n slechte ervaringen? Nu een goede 3 maand in gebruik en ondanks dat het qua functionaliteit geen Steam is toch best tevreden over.
Sommige spellen kan ik gewoonweg niet installeren. Blijkbaar een error die wel vaker voorkomt en waar geen eenduidige oplossing voor bestaat.

Vroeger nog een aantal jaar PS+ gehad. Nadat de PS3 & Vita games niet meer werden aangeboden vond ik de twee maandelijkse games niet interessant genoeg aangezien ik de meeste al had, en omdat ik nooit MP speel gewoon mijn PS+ laten verlopen dan.

Mocht ik nu mogen kiezen dan zou ik voor PSNow gaan, veel interessanter vind ik dan PS+.

Sommige spellen kan ik gewoonweg niet installeren. Blijkbaar een error die wel vaker voorkomt en waar geen eenduidige oplossing voor bestaat.
En als ze geïnstalleerd zijn maar corrupt -> geen mogelijkheid tot verificatie integriteit cache zoals bij Steam.
Alles terug moeten downloaden dan - very user friendly... ;_;

Misschien de Nintendo Online ook toevoegen aan de poll?

En als ze geïnstalleerd zijn maar corrupt -> geen mogelijkheid tot verificatie integriteit cache zoals bij Steam.
Alles terug moeten downloaden dan - very user friendly... ;_;

Misschien de Nintendo Online ook toevoegen aan de poll?
Niet echt een games abonnement denk ik? Veel functionaliteit zit er niet echt in alleszins =P

Alleen ps+ omdat ik toch af en toe online speel. Maar de gratis games raak ik amper aan omdat zelf nog teveel op disc heb die ik moet spelen.
Ps now is 1 maand gepakt maar had te weinig tijd om er echt van te genieten

Iemand op PC die Game Pass kan beoordelen?
Ik ben er best wel tevreden van. In het verleden wel enkele problemen gehad met het installeren en updaten van spellen, maar de laatste tijd werkt het goed bij mij.

Er worden regelmatig interessante games toegevoegd, en zeker nu met Bethesda en al die Microsoft exclusives die er staan aan te komen vind ik het wel de moeite.

Als je Game Pass Ultimate hebt, krijg je echt wel waar voor je geld, want dan heb je ook toegang tot EA Play (al heb je hiervoor een extra EA Play-client nodig).

Zelf heb ik daarnaast ook PS+, voornamelijk voor online te spelen en af en toe een van de spellen te spelen (maar meestal belanden die in de backlog). PS Now heb ik ook eens gekocht toen het in promotie stond, maar dit lijkt mij niet echt een blijvertje voor mij (heb er al 3 spelen via kunnen spelen en ben nu bezig met Marvel's Avengers, dus heb er mijn geld wel al uitgehaald :) )

Voor PC pak ik af en toe ook nog een Humble Bundle Choice, maar dit hangt echt af van de selectie die ze die maand aanbieden.

Twitch prime heb ik ook, maar doe ik niets mee. Is voor mij een bonus, want heb dat abonnement vooral voor Prime video en de gratis verzending.

Laatst bewerkt:
Enkel Twitch prime hier, mocht gamepass naar steam komen zou ik het nog overwegen.
Ben niet echt fan van de xbox app, is ook een heel gedoe voor die games van je hardeschijf te krijgen als je format C hebt gedaan en de games staan op je D. De gamepass op pc is toch maar mager als je ziet wat ze op de console allemaal krijgen van games.

Twitch prime is wel handig voor die gratis verzending van Amazon en de ingame loot. Je kan dan nog gratis subben bij een streamer ook.
NL versie is wel goedkoper dan de DE. Hopelijk blijft het zo.

Buiten retetrage updates van de client is Gamepass hier ook best goed geweest. 4 tal maanden gebruikt en belachelijk veel games geprobeerd. Ga het nu laten uitlopen gezien ik toch bij Hunt Showdown en Slay The Spire blijf plakken. Veel games testen is ook wel handig om te weten welke games ik in de toekomst nog zal kopen. Doom Eternal, Dead Cells etc.

Bij aankoop van mijn series X in januari drie jaar gamepass ultimate genomen, was ook dat drama rond het optrekken van de prijzen. Series x staat beneden aan de tv, pc hierboven en komt af en toe wel van pas. Nu het wat kalmpjes is speel ik wat titels die ik bij release niet wou kopen. En nu zal het beginnen met day one microsoft titels, en third party surprises zoals back 4 blood etc. Ik gebruik playnite om mijn games library te bundelen, en er zit daar een gamepass extensie op waar ik onmiddellijk de lijst kan raadplegen en games toevoegen, download dan rechtstreeks van de store. Ik heb de gamepass app nog nooit geopend denk ik, dus totaal geen last van zijn performance.

Terug
Bovenaan