Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sommige spellen kan ik gewoonweg niet installeren. Blijkbaar een error die wel vaker voorkomt en waar geen eenduidige oplossing voor bestaat.Zo'n slechte ervaringen? Nu een goede 3 maand in gebruik en ondanks dat het qua functionaliteit geen Steam is toch best tevreden over.
En als ze geïnstalleerd zijn maar corrupt -> geen mogelijkheid tot verificatie integriteit cache zoals bij Steam.Sommige spellen kan ik gewoonweg niet installeren. Blijkbaar een error die wel vaker voorkomt en waar geen eenduidige oplossing voor bestaat.
Niet echt een games abonnement denk ik? Veel functionaliteit zit er niet echt in alleszins =PEn als ze geïnstalleerd zijn maar corrupt -> geen mogelijkheid tot verificatie integriteit cache zoals bij Steam.
Alles terug moeten downloaden dan - very user friendly... ;_;
Misschien de Nintendo Online ook toevoegen aan de poll?
Inderdaad maar zou het ook niet één van de meest genomen abonnementen zijn na PS+ en Gamepass?Niet echt een games abonnement denk ik? Veel functionaliteit zit er niet echt in alleszins =P
Ik ben er best wel tevreden van. In het verleden wel enkele problemen gehad met het installeren en updaten van spellen, maar de laatste tijd werkt het goed bij mij.Iemand op PC die Game Pass kan beoordelen?
)Als je graag oude EA games speelt. Of als je vaak EA games koopt. Korting op alles enzIs EA Play voor PlayStation eigenlijk de moeite?
Oei Jonas, wat is er sinds april gebeurd met u?diensten zoals Discord Nitro snap ik niet dat daar mensen kunnen geld aangeven... maar ieder zijn ding natuurlijk.

Voor de kortingen moet je het niet doen, maar zitten best leuke games in die je kan spelen en nieuwe sportgames kan je 10uur proberen.Als je graag oude EA games speelt. Of als je vaak EA games koopt. Korting op alles enz
Als je bv fifa en BF koopt heb je uw geld al terug aan korting. Al de rest is extraVoor de kortingen moet je het niet doen, maar zitten best leuke games in die je kan spelen en nieuwe sportgames kan je 10uur proberen.