Welk game abonnement heb jij?

Welk game abonnnement heb jij?

• Totaal aantal stemmers
    143

Sir.Killalot

Well-known member
Crowdfunder FE
Tegenwoordig zie je steeds vaker abonnementen opduiken waarbij je spellen uit een bepaalde catalogus kan spelen. Ik heb al een paar keer getwijfeld om zo'n abonnement af te sluiten, maar ik hoor graag wat jullie ervaringen zijn.

Jarenlang PS+ geweest. Sinds november laten verlopen en niet meer vernieuwd. Ik speel toch geen MP en mijn backlog van eigen games is nog talkrijk, dus die 'gratis' games raak ik eigenlijk ook niet aan. Beetje jammer van het geld dus.

Nu mis ik het totaal niet eigenlijk. Wel ambetant als er games zijn met MP-trophies, maar mss dat ik dan es sub voor een maand ofzo.

Andere abonnementen heb ik nooit geprobeerd/aangeraakt.

Al meer dan vijf jaar geen enkel, and loving it. Als ik een game wil, dan koop ik het liever (pay once, play forever) en voor multiplayer hoef ik niet te betalen.

Al enkele jaren PS plus abo. Als er per jaar 2 games op staan die je anders zou kopen, heb je je geld eruit dus wel tevreden van.

Sinds begin dit jaar loopt een abo van Playstation Now, dankzij de Doritos-actie van eind vorig jaar en sinds vorige maand Stadia Pro, omdat de Chromecast Ultra zo goedkoper was + drie maanden extra omdat er nu een actie loopt voor 3 maanden gratis. Het is niet de bedoeling dat deze twee abonnementen betalend verlengd worden.

Momenteel enkel Twitch Prime. Is niet zozeer een game abonnement maar je krijgt ook wel ingame loot voor sommige games (die ik meestal vergeet te claimen)
Vroeger wel jarenlang ps+ gehad, nintendo ook (staat niet in de poll denk ik?)
Ook een tijdje die van EA gehad, was wel een knap aanbod maar speel niet genoeg van die spellen.
De xbox gamepass een tijdje gehad omdat die toen voor 1 euro te koop was. Ook op humble bundle heb ik jarenlang abonnement gehad, maar die nieuwe variant daarvan trekt echt op nul de kloten, dus dat is al een hele poos stopgezet nu.

Ik heb enkel PS+, maar die telt niet echt als een game-abonnement vind ik.

Ik heb onlangs wel een maand EA Play genomen omdat dat toen maar 99 cent kostte. Heb toen Star Wars Jedi Fallen Order en A Way Out uitgespeeld, maar voor de rest was het aanbod nogal mager. EA heeft ook niet echt zoveel singleplayer topspellen.

Als ik meer tijd had om te gamen, zou ik wel naar Game Pass kijken. Het enige minpunt is dat veel spellen er maar tijdelijk op staan. Maar het feit dat alle first partyspellen van Microsoft er vanaf dag 1 op staan én op blijven, gaat de waarde ervan nog serieus laten stijgen. De volgende Halo, Forza, Fallout, Elder Scrolls, Doom etc. allemaal meteen inbegrepen in het abonnement gaat een enorm voordeel zijn.

Alleen PS+, sinds 29 juni 2010

diensten zoals Discord Nitro snap ik niet dat daar mensen kunnen geld aangeven... maar ieder zijn ding natuurlijk.

Ik heb heeeeel lang PS+ gehad, maar zelfde reden als kil911ler, ik heb het nu niet meer, omdat ik de laatste jaren, geen + games echt speelde en geen multiplayer speel. Dus afgezegd.

Ik heb wel Game Pass Ultimate (mede door de 1 EUR omzetting waardoor je dus voor +- 90 EUR 3 jaar GPU kon hebben. Dat is ook de main reden waarom ik een Series S heb, en speel regelmatig games hiervan.
Ik heb ook Stadia Pro, omdat ik Founder was, en het gewoon heb gelaten, alsook de hogere 4K setting & 5.1 geluid. Ben er nog niet uit of ik dat ga opzeggen of voorlopig laten.

Ps + en nu nog een maand ps now maar dat ga ik niet verlengen.
Ea acces neem ik meestal in september/oktober voor proefversie's van fifa etc

PS+ sinds vorig jaar samen met een ps4 pro ( corona made me do it ), maar was al lang aan het twijfelen om ene te kopen.
Toch al paar leuke games op de ps+ afgehaald

PS+ en via Amazon Prime heb ik ook Twitch Prime.

Ik heb destijds PlayStation Plus aangeschaft omdat mijn PS3 gecrasht was en niet meer hersteld kon worden. Alle savefiles dus kwijt...

PlayStation Plus en Xbox Game Pass Ultimate.

We hebben ook nog een proefabonnement lopen op Apple Arcade, maar dat wordt in principe niet verlengd. Het wordt te weinig gebruikt.

PS+ sinds de PS5 omdat je uw save files alleen via de cloud kon backuppen van de ps4 games ipv USB (WTF Sony?)
Ik heb gamepass gehad voor een tijdje zoals groozl omdat éérst 1 euro was en dan 3 euro dacht ik maar sinds het 10 euro ging worden en ik eigenlijk besefte dat ik niet zoveel games speelde van MS heb ik het opgezegd, maar als hun library groter wordt misschien weer wel.

Terug
Bovenaan