Haja eerst overal zijn blog pushen om dan ineens te gdpr'en voor een digital detox om na een paar weken met hangende pootjes terug te keren. Nuja zo kennen we er nog.En hoe zou het nog zijn met Dacuba, zorgde tenminste voor wat sfeer in de keet
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haja eerst overal zijn blog pushen om dan ineens te gdpr'en voor een digital detox om na een paar weken met hangende pootjes terug te keren. Nuja zo kennen we er nog.En hoe zou het nog zijn met Dacuba, zorgde tenminste voor wat sfeer in de keet
Dat was tenminste een sympathieke jongen in vergelijking met die ondankbare snotapen van tegenwoordig. Enige user die mij ooit een cadeau heeft gestuurd. Heb het boek in kwestie wel nog altijd niet gelezen.Van Poekie95 herinner ik mij nog dat die altijd bedrijven noemde bij hun naam hoe ze op de beurs genoteerd waren. AAPL ipv Apple bijvoorbeeld, AMZN ipv Amazon enz.

Die zit hier toch nog?Boeffel, waar is die zijn vermelding?

Dat was de naam die ik zocht. Ik kon die totaal niet af.En hoe zou het nog zijn met Dacuba, zorgde tenminste voor wat sfeer in de keet
Alé email hem eens om een avondje te discussiëren! https://kobevanreppelen.be/tweedegraadsdiners/Dat was de naam die ik zocht. Ik kon die totaal niet af.

Ik had zelfs een perm ban door die klojo omdat ik me niet meer kon beheersen.Alé email hem eens om een avondje te discussiëren! https://kobevanreppelen.be/tweedegraadsdiners/![]()
zo perm was die ban precies toch niet!Ik had zelfs een perm ban door die klojo omdat ik me niet meer kon beheersen.
Vroeger had ik een andere nickname (djemz denk ik maar ben het niet helemaal meer zeker), ik weet het eigenlijk niet helemaal meer. Het was eigenlijk een opstapeling van gebeurtenissen. Iedere keer als die iets zei werkte dat bij mij precies als een rode lap op een stier.zo perm was die ban precies toch niet!
We willen nu wel wat details hé
Daarmee dat wij u geen cadeau’s sturen.Dat was tenminste een sympathieke jongen in vergelijking met die ondankbare snotapen van tegenwoordig. Enige user die mij ooit een cadeau heeft gestuurd. Heb het boek in kwestie wel nog altijd niet gelezen.![]()
Iemand die tewerkgesteld is bij de politie en zich niet kan beheersen, maak dat mee.Ik had zelfs een perm ban door die klojo omdat ik me niet meer kon beheersen.

Ik zie een patroonVroeger had ik een andere nickname (djemz denk ik maar ben het niet helemaal meer zeker), ik weet het eigenlijk niet helemaal meer. Het was eigenlijk een opstapeling van gebeurtenissen. Iedere keer als die iets zei werkte dat bij mij precies als een rode lap op een stier.
Eerst verschillende gewone bans gehad tot ik plots helemaal prijs had.

Is er mee gestoptIs praga eigenlijk mee naar hier verhuist?
MOOOOOOOOOORTAL KOMBAAAAAAAT
Ik denk dat dat MaTi was, want die heeft toen op een gegeven moment een ander topic aangemaakt.Dacuba...
Die kwam zo in topics eens een link droppen naar zijn podcast omdat er werd gesproken over een onderwerp dat vaag iets te maken had met het topic. Denk dat die dat ondergewicht-overgewicht topic ook compleet naar zijn hand zette met zijn zero carb dieet (lees: boterhammen, rijst, pasta en fruit zijn ongezond want carbs).
Da kan toch niet.
Denk dat die een mod was zelfs?
Later is die inderdaad nog even mod geworden.