welke 9livers mis je het meest?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 451
  • Startdatum Startdatum
Van Poekie95 herinner ik mij nog dat die altijd bedrijven noemde bij hun naam hoe ze op de beurs genoteerd waren. AAPL ipv Apple bijvoorbeeld, AMZN ipv Amazon enz.
Dat was tenminste een sympathieke jongen in vergelijking met die ondankbare snotapen van tegenwoordig. Enige user die mij ooit een cadeau heeft gestuurd. Heb het boek in kwestie wel nog altijd niet gelezen. :sop:

Het kan zijn dat de nicks niet helemaal kloppen, ze zitten wat ver in mijn geheugen:
Nick
Dennoman: die schreef soms over zijn stand up comedy avonturen, was wel leuk om daarover mee te lezen. Bovendien een theekenner.
En dan was er nog die kerel die hem had ingeschreven voor de marathon van Antwerpen maar dan niet is komen opdagen. Ik herinner mij nog dat die podcasts maakte, en dat hij soms mensen een of ander hipster boek cadeau deed want dat was een must read die je leven ging veranderen. Zijn hipster/life coach perspectieven vond ik wel soms verfrissend. Hij heeft een blog met Dali quotes enzo zie ik nu, maar zijn gebruikersnaam ben ik vergeten.

zo perm was die ban precies toch niet!
We willen nu wel wat details hé
Vroeger had ik een andere nickname (djemz denk ik maar ben het niet helemaal meer zeker), ik weet het eigenlijk niet helemaal meer. Het was eigenlijk een opstapeling van gebeurtenissen. Iedere keer als die iets zei werkte dat bij mij precies als een rode lap op een stier.

Eerst verschillende gewone bans gehad tot ik plots helemaal prijs had.

Edit mod: comment over uiterlijk weggehaald.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat was tenminste een sympathieke jongen in vergelijking met die ondankbare snotapen van tegenwoordig. Enige user die mij ooit een cadeau heeft gestuurd. Heb het boek in kwestie wel nog altijd niet gelezen. :sop:
Daarmee dat wij u geen cadeau’s sturen.

Vroeger had ik een andere nickname (djemz denk ik maar ben het niet helemaal meer zeker), ik weet het eigenlijk niet helemaal meer. Het was eigenlijk een opstapeling van gebeurtenissen. Iedere keer als die iets zei werkte dat bij mij precies als een rode lap op een stier.

Eerst verschillende gewone bans gehad tot ik plots helemaal prijs had.
Ik zie een patroon :thinking:

Dacuba...
Die kwam zo in topics eens een link droppen naar zijn podcast omdat er werd gesproken over een onderwerp dat vaag iets te maken had met het topic. Denk dat die dat ondergewicht-overgewicht topic ook compleet naar zijn hand zette met zijn zero carb dieet (lees: boterhammen, rijst, pasta en fruit zijn ongezond want carbs).

Dacuba...
Die kwam zo in topics eens een link droppen naar zijn podcast omdat er werd gesproken over een onderwerp dat vaag iets te maken had met het topic. Denk dat die dat ondergewicht-overgewicht topic ook compleet naar zijn hand zette met zijn zero carb dieet (lees: boterhammen, rijst, pasta en fruit zijn ongezond want carbs).
Ik denk dat dat MaTi was, want die heeft toen op een gegeven moment een ander topic aangemaakt.

Ik kon nog cava met dacuba om tot hij inderdaad overal zijn blog wat kwam spammen.

Zelf niet zo actief meer, louter nog een accountje voor wat Buy & Sell.

Maar heel nostalgisch om nog eens door deze thread te gaan en oude namen terug te lezen.

Zelf verschillende users hier ook leren kennen zowel online als IRL. Jammer genoeg ben ik niet goed met nicknames en ben ik veel namen van contacten van toen vergeten.

Enkele namen die mij nog bijblijven, Dennoman (nog comedy van hem gaan kijken, alsook samen comedy gaan zien tijdens de Gentse Feesten, en in Mechelen), Kakature, @Avondland (de NSV'r, geen idee of hij nog vandezelfde strekking is tegenwoordig), Praetorian (keek ik als tiener/jonge student geweldig naar op, volg hem ook nog op facebook en heb ooit een lezing van hem in Brussel gevolgd, hij spreekt geweldig goed), Marginal0 (dagje Brussel waaronder andere Dennoman ook aanwezig was), iamhollywood (meerdere keren ontmoet in Leuven), Bart Religion, ... en dan waren er nog een boel van op het pokerforum, Malkavian (zijn naam schiet me nu even te binnen, ontmoet in Antwerpen tijdens een 9lives pokertoernooi, heel joviale gast) maar ook nog een boel andere (Lemon?, Tr1cks??? => ben er niet meer zeker van,...) waarvan ik de nicknames jammer genoeg vergeten ben.

Zijn er nog oldschooler pokerfora mensen actief? Wat was de nick van die hollander die 100NL speelde, ik denk dat hij ook in vastgoed werkte? Wat was de nick van die gast die in de begindagen van het pokerforum en IRC 50$ SNG's speelde?

Op het 9lives forum was ik altijd wel een beetje een karikatuur zowel in Pol & Actua als op het pokerforum. Wel veel plezier gemaakt en met verschillende duizende posts is 9lives/BG/games.telenet natuurlijk altijd een deeltje geweest van wie ik ben.

Ik lees tussentijds toch terug wat meer op BG, op 9lives jammer genoeg geband geweest van Pol&Actua. Maar ik ben veranderd, I promise?!

Terug
Bovenaan