Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is een van mijn favorieten. Gebruik van de app is echt een meerwaarde, en tonnen beter dan de first edition (die eigenlijk ook al een topspel was).Begonnen met Escape from Innsmouth en geëindigd met Rising Tide. het opslaan was alleszins een goed idee om even een break te nemen tussen een spel door en eigenlijk leg je dat spel snel goed terug neer. Moet mijn mening wel wat herzien dat het overmatig dobbelen kan tegensteken. Het viel reuze mee, maar dat is misschien omdat je solo kan doorspelen. En een sucky worp balanceert hem ook wel ergens doorheen je game. Soit, fun game, en ergens hoop ik ze nog es te kunnen spelen met mijn vrouw!

Da's ook mijn nummer 1. Altijd spannendPfoe eindelijk Nemesis eens gespeeld, wat een topspel! Echt volledig mijn meug. Daarbij dat ik als enige op het einde nog op het schip zat en nog een extreem spannend laatste kwartier heb beleefd en toch nog overleefd heb. Kan al niet wachten tot de volgende sessie!

Da's ook mijn nummer 1. Altijd spannend![]()

... Idd, ook 1 van de tofste games 

. Nooit afslaan!