Wacko Santa
Well-known member
Dinsdag nog ies Vinhos mogen uitleggen aan 2 nieuwe spelers. Blijft toch ook een hele goeie!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voorlopig zit alles in de base doos met dividers die ik van BBG geplukt heb.@StanTem / anderen hoe bewaren jullie alle kaarten van Marvel champions?

Een BCW kartonnen doos voor 5000 kaarten met wat plastieken dividers.@StanTem / anderen hoe bewaren jullie alle kaarten van Marvel champions?
@StanTem / anderen hoe bewaren jullie alle kaarten van Marvel champions?

-> Vind niet direct een BE site - gaat over deze denk ik?Een BCW kartonnen doos voor 5000 kaarten met wat plastieken dividers.
Was begonnen met een insert, maar qua kosten en shelf space zag ik het nogal oplopen tot dramatische proporties.
Ivm de folded space insert, tevreden van of liever andere oplossing gehad?
Momenteel nog tevreden over, maar met aankomende Villain packs toch eens nadenken om een insert met gewoon rijen zoals de expanions te laten printen, want nu neemt die FS-insert veel plaats in.-> Vind niet direct een BE site - gaat over deze denk ik?
https://www.bcwsupplies.com/5000-card-storage-box-full-lid
Tevreden van / stevig genoeg?
Ivm de folded space insert, tevreden van of liever andere oplossing gehad?

Had een tijdje geleden de core set eens kado gekregen, maar wat laten liggen omdat solo play me niet zo ligt. Ben er nu wel eens deftig ingevlogen en het is wel nog een tof spel. Komende van Netrunner vind ik het aangenaam dat de deckbuilding niet zo involved is. Voor mij werkt het wel om er niet zoveel tijd in te hoeven steken vooraleer je een spelletje kan starten. De Core set is trouwens heel genereus qua content. Heb uiteraard al wa gesplurged aan enkele expansion packs. De big boxes ga ik links laten liggen tot ze afkomen met een voor mij betere theme (Xmen would be nice).@StanTem / anderen hoe bewaren jullie alle kaarten van Marvel champions?

Vind het een fantastisch spel! Moeten het hier dringend terug oppikken, maar qua artwork en de dromen zijn echt top!Eindelijk wat verder gedaan met mijn Etherfields campaign. Je moet die echt kunnen laten staan om later verder te spelen om het ten volle te kunnen appreciëren. Ben er nog steeds blij mee en elke droom is een leuke uitdagfende puzzel, zelfs in puur solo.
. Had met 1 van mijn personages wel de god opening hand waardoor ik van in het begin een card draw engine had.