Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een hele dag alleen maar verloren. Just like in life.Clank! Legacy: Acquisitions Incorporated spellen 2 en 3 met @Edenian en nog een derde speler.
Daarna Dune Imperium. Helemaal mijn ding, totaal Edenian zijn ding niet![]()
Ben ik met m'n vriendin aan het spelen, leuk om het samen op te lossen.Micro macro city: leuke "zoek waldo/wally" met een twist.
.
2 keer op rij zelfs, is gewoon heel plezant #NoShame

Hoe verhoudt het zich tegenover Blood Rage? Als je die al gespeeld hebt tenminste.Ankh, met 2 spelers. Zit imo echt heel strak in elkaar. Wil ik zeker nog vaker proberen.
Ja, ik heb eigenlijk de hele trilogie. Blood rage toch wel redelijk wat gespeeld en ik kon het steeds meer apprecieren (itt. RS helaas). Ankh natuurlijk nog maar 1x (en enkel 2 spelers, dus zonder merge), dus mijn 'korrel zout' notes:Hoe verhoudt het zich tegenover Blood Rage? Als je die al gespeeld hebt tenminste.
Heb erg veel interesse in Ankh als Egypte-freak en Blood Rage fan.

Succes! Ja wij zijn na Chapter 4 op 'story' mode beginnen spelenBegonnen aan Tainted Grail. Zitten nu in chapter 2 en serieus tegen ons tanden gekregen. Ons team is op sterven na dood![]()
nu aan chapter 14 aangekomen 
Helaas, enkel de doos opengedaan en de regels gelezen. Rest is nog sealedHeb je Chaos in the Old World ooit nog gespeeld? Blood Rage was meer streamlined, maar de assymmetrie tussen de verschillende goden van bij het begin in Chaos geeft dat spel voor mij meer replayability en staying factor.
Ankh hou ik wat in de gaten, maar als je aangeeft dat het nog meer symmetrisch aanvoelt, lijkt me dat wel wat jammer.
Ik heb verder niet echt een voorkeur voor symmetrie.Mja, maar ik weet niet of ik dat assymetrie zou noemen, o.a omdat die 12 skills voor elke god ook exact hetzelfde zijn (er zijn ook maar relatief weinig spellen die perfect symmetrisch zijn). Dat is m.i. de staat van het spel dat inderdaad zal verschillen voor elke speler naar verloop van het spel, net zoals bijvoorbeeld wat er op het speelveld staat....
De symmetrie die je inderdaad in het begin van het spel hebt, verandert m.i. toch wel genoeg en ingrijpender naarmate je meer en meer investeert in jouw Ankh powers (daar komt de assymetrie echt naar boven 3 levels met telkens 2 keuzes uit 4 opties) gekoppeld met de verschillende guardians die je erbij krijgt. Zo bouw je stap staps gewijs je God, strategie en engine uit.
...
Zijn genoeg spelen die symmetrisch zijn, neen?er zijn ook maar relatief weinig spellen die perfect symmetrisch zijn
Ja maar het is dus maar wanneer je een spel symmetrisch noemt. Ik ben het eens met je voorbeelden hoor en onder diezelfde interpretatie vind ik Ankh dus meer symmetrisch dan BRZijn genoeg spelen die symmetrisch zijn, neen?
Sowieso de meeste (of alle?) Splotter games, alle 18xx games, Through The Ages, Dominion, Star Realms, Galaxy Truckers,...
De meeste simpele (jungle speed, yahtzee etc) en klassieke games (schaak, dam, go, zeeslag, monopoly,..).
Hoe complexer het spel, hoe moeilijker het is om dat symmetrisch te houden inderdaad. Enkel de echt goede designers (Splotter, Chvatil, Lacerda prolly,...) slagen daarin.
Maarja, I guess dat je ook verschillende aspecten hebt waar je over symmetrie kan praten 
Bij schaak bijvoorbeeld, mag wit beginnen. Ik heb bijvoorbeeld Numbr9, en dat is eentje waar het echt letterlijk voor iedereen exact hetzelfde is (ieder speelt ook tegelijkertijd, met exact dezelfde mogelijkheden).
), want het zegt niks over de kwaliteit van het spel.