Maakt groen en zwart er eens attent op dat paars (=Muaat?) zijn homesystem wide open ligt
Na ongeveer 6u sta ik aan de lead met 7 punten …
.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maakt groen en zwart er eens attent op dat paars (=Muaat?) zijn homesystem wide open ligt
Na ongeveer 6u sta ik aan de lead met 7 punten …
.Veel plezier gewenst daar.
Binnen exact 15 min beginnen we … wish me luck
XD aan te raden ?Welk ras hebt ge en welke doen nog mee?
Twilight Imperium, wat die VR billen daar doen snap ik ook wel niet.
AaaaaahDat zijn de doosjes voor alle schepen hahaha

Als in "is ti aan te raden als spel'?XD aan te raden ?
Of iemand kent die het graag wil uitleggenAls in "is ti aan te raden als spel'?
Dan ja, maar enkel als ge bereid zijt te investeren in 1,5u regels lezen en 6-8 hour games. Als ge daar toe bereid zijt: 1 van de beste games ooit.

Ter info: We proberen net een live TI4 te organiseren. In principe zijn we al met 6, maar als er iemand zou afvallen: Interesse?Of iemand kent die het graag wil uitleggen![]()
Ja hoor, waar spelen jullie meestal ?Ter info: We proberen net een live TI4 te organiseren. In principe zijn we al met 6, maar als er iemand zou afvallen: Interesse?
Meestal?Ja hoor, waar spelen jullie meestal ?
. Het zal waarschijnlijk bij mij thuis zijn.Meestal?
We zijn net voor de eerste keer aan het afspreken. Het zal waarschijnlijk bij mij thuis zijn.
@Strijkijzer, gebruik uw mad mod powers nog een
Ahzo, waar is dan bij je thuis ?Meestal?
We zijn net voor de eerste keer aan het afspreken. Het zal waarschijnlijk bij mij thuis zijn.
@Strijkijzer, gebruik uw mad mod powers nog eens?
Goed geschud ?Eerste keer terraforming mars gespeeld gisteren - met 2 punten verschil verloren tegen de vriendin. Wel enorm gefrustreerd dat ik geen enkele 'rode' event kaart getrokken heb en zij 10kaarten op men dak had afgevuurd.

wij hebben een vaste gamegroep van 4 mensen en als we samenkomen kiezen we elk om beurt een spel. zo speelt iedereen wel eens een game die hij fantastisch vind.Boonlake lijkt me echt iets voor mij, maar ga ik maar moeilijk op tafel krijgen vrees ik.