yode92
Well-known member
Solo of in groep?Jaws of the lion, scenario 7 voltooid. Het gaat vlot![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Solo of in groep?Jaws of the lion, scenario 7 voltooid. Het gaat vlot![]()
OOOOH, ISS Vanguard! Ook getwijfeld om mee te doen maar toen net nieuw huis gekocht en maar gepastAfgelopen dagen verder gedaan met ISS Vanguard - we zijn helemaal hooked!
.. wel iemand aangesmeerd, dus hopelijk kan ik het zo te pakken krijgen 
Pledge manager is terug open, dus als je wilt…OOOOH, ISS Vanguard! Ook getwijfeld om mee te doen maar toen net nieuw huis gekocht en maar gepast.. wel iemand aangesmeerd, dus hopelijk kan ik het zo te pakken krijgen
![]()

. 1 van de volgende dagen vermoedelijk nog volgende scenario.Grappig, we zijn die nu ook aan het doen. Allez, eerste keer gefaald, maar gaan die dus nog eens opnieuw doen.Jaws of the lion, scenario 20 voltooid (side mission). Het was eens iets anders![]()
good luck!
. Duurde wel iets langer als verwacht, maar het was de run waard. 
Paar dagen geleden hier dan zonder problemen doorgeraakt (aard van het scenario wanneer je een 2e keer speelt) en dan vandaag door scenario 7. Het gaat vooruit!Grappig, we zijn die nu ook aan het doen. Allez, eerste keer gefaald, maar gaan die dus nog eens opnieuw doen.
Toppertje! Eentje dat ik niet snel mijn collectie zie verlaten. Dat bied-mechanisme en bepalen van kleur enzo vind ik gewoon geniaal in elkaar gestoken. Ook de eeuwige puzzel met grondstoffen enzo.. Wil ik dus weer nog ies spelen nuKeyflower : deze kwam voor de eerste keer op tafel en loste de verwachtingen in. Heel tof worker placement mechanisme. Speelt ook redelijk vlot. Blij dat ik deze gekocht heb.

Ook hier geef ik je gelijk. Vind de gameplay niet varierend genoeg voor de lengte dat het is. Teveel hetzelfde doen en duurt idd te lang daardoor. Had het spel half zo lang geduurd, ik zou hem heel goed vinden, nu blijft hij te lang op tafel plakken en ben ik hem halfweg gewoon beu.Anno 1800 : goed spel maar duurt voor mij iets te lang. (vooral met 4 spelers)