Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Basically een zoo maken en ondertussen zoveel mogelijk punten te scoren. Heel leuk, ik vind het puntensysteem wel goed, maar
Mijn zoontje net 5 geworden en als hij de doos ziet wil hij altijd spelen. Tot nu toe nog geen poging gestart maar eens proberen dan.King of Tokyo met de 6-jarige zoon en de 5-jarige dochter. Ging verrassend oké, eigenlijk.
Het is wat helpen natuurlijk. En mijn vrouw tegenhouden om ze compleet af te maken, die gaat altijd los in dat spelMijn zoontje net 5 geworden en als hij de doos ziet wil hij altijd spelen. Tot nu toe nog geen poging gestart maar eens proberen dan.

Koala kart speelt ie al vlot(en onder 2e dobbelsteen). Was ook ooit aanrader van jou hier dacht ik.Het is wat helpen natuurlijk. En mijn vrouw tegenhouden om ze compleet af te maken, die gaat altijd los in dat spel
Ook Flash Point geprobeerd, dat gaat ook al een beetje. Vandaag Santorini met de zoon gedaan, maar dat was nog wat te vroeg.
Ja, daar was de zoon ongelofelijk fan van. Intussen is hij het al wat beu, al haalde hij het gisteren ook nog eens bovenKoala kart speelt ie al vlot(en onder 2e dobbelsteen). Was ook ooit aanrader van jou hier dacht ik.