Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deze zou ik ook graag spelen, maar ik vind het precies nergens (nieuw). Ook op de 999-site niet te koop.Met de kids (9-11) bezig met Andor Jonge helden. Cava om een avond te vullen maar niet meer dan dat. (Nog 2 scenario's te gaan)
. Wel weer met een nieuwe speler dus 2 pre-con decks tegen Rhino
.Gisteren nog eens ark nova met de marine worlds uitbreiding.
We hebben veel dingen verkeerd gedaan qua regels..
Blijft wel een zeer leuk spel waar ge op heel verschillende manieren kunt winnen.
Ja en de "market" cycled ook veel rapper met die Waves.Ik vind de uitbreiding zo leuk! Al die vissen en de aquaria zijn zo tof. Ik vind ze veel leuker dan de reptielen.

Zaterdag gespeeld. Ik weet nog niet zo goed wat ik er van moet denken... Was een 3 player game, volgende keer wordt het 4 man. Kritiek tot hiertoe: Het bord was wel mega cluttered op het einde.En gisteren dan al nekeer helemala de hersenen gepijnigd met Speakeasy, de nieuwe Vital Lacerda! Na een paar iets mindere (nog steeds heel goeie wel) spellen zoals Inventions en Weather Machine komt hij weer bovendrijven met een nieuwe topper!
Wel tafeltje vol, damn, ...
Ik vind hem wel megagoed. Beter als Inventions alleszins al. OK, het is geen Kanban of On Mars of Lisboa maar ik vind hem alleszins wel heel 'Lacerda'. Dat het bord 'cluttered' is, daar heb je gelijk. Overal huisjes, peetjes, politieagentjes, ... maar het stoort mij niet echt. Vind het er dan net wel indrukwekkend uitzienZaterdag gespeeld. Ik weet nog niet zo goed wat ik er van moet denken... Was een 3 player game, volgende keer wordt het 4 man. Kritiek tot hiertoe: Het bord was wel mega cluttered op het einde.

Je hebt ook “maar” 11 acties. Punt. Dus ik zag niet hoe ik “mijn engine” moest makenIk vind hem wel megagoed. Beter als Inventions alleszins al. OK, het is geen Kanban of On Mars of Lisboa maar ik vind hem alleszins wel heel 'Lacerda'. Dat het bord 'cluttered' is, daar heb je gelijk. Overal huisjes, peetjes, politieagentjes, ... maar het stoort mij niet echt. Vind het er dan net wel indrukwekkend uitzien
Ik kijk alleszins uit naar vanavond, ronde 2. Ook wel weer met 3 spelers. Ben wel benieuwd hoe die met 4 speelt maar denk dat hij dan wel heel lang duurt.
Als er zelfs een engine is om te maken.
. Zat al paar ronden op te roepen om 'Pieter' tegen te houden, want die ging een ZOTTE beurt hebben, maar iedereen was op mij gefocust. 
Dat is wat ik bvanavond wil uitzoeken. De eerste keer is echt zo een keertje vanalles proberen. Vanavond wordt het echt eens proberen om een focus op iets te zetten. Ben benieuwd. Ik ben alleszins niet te bekaaid om mijn kluis snel te legen in het beginJe hebt ook “maar” 11 acties. Punt. Dus ik zag niet hoe ik “mijn engine” moest makenAls er zelfs een engine is om te maken.

Ik denk dat dat zelfs de bedoeling is. Iedereen bij ons heeft beurt 1 zijn kluis netjes heel gelaten... Ja gg e ronde 2Dat is wat ik bvanavond wil uitzoeken. De eerste keer is echt zo een keertje vanalles proberen. Vanavond wordt het echt eens proberen om een focus op iets te zetten. Ben benieuwd. Ik ben alleszins niet te bekaaid om mijn kluis snel te legen in het begin![]()

Inclusief Ketchup add-ons?Wel nog beetje aan het nabalen van de uitkomst van FCM gisteren. Zat al paar ronden op te roepen om 'Pieter' tegen te houden, want die ging een ZOTTE beurt hebben, maar iedereen was op mij gefocust.
eindscore was 517 voor Pieter, 507 voor mij. Wetende dat de eerste aan de andere kant van het bord zat met Luxuries manager en daar een huiske (met tuin) kunnen plukken heeft met 4 burgers en 1 drankje. (per burger (15+10)*2) en drankje (10+10)*2. 240 voor 1 huizeke.. En dan nog een paar kleinere met 1-2 burgers.. Heeft ongeveer 450 gescoord in die laatste ronde.
Kleine bummer, maar ja, we waren de enige 2 die het al gespeeld hadden en de andere 3 vonden dat ik teveel geld had![]()
Neen, dat nog niet. Hier op die paar keer dat jullie me afgedroogd hebben (met Lint) jaren niet gespeeld en nu 2 keer op 2 weken. De eigenaar van het spel was ook zijn 2e keer, de anderen waren nieuw. Gewoon aan base game laten wennen zou ik zeggen danInclusief Ketchup add-ons?

Verstaanbaar, al fixed de ketchup mechanics wel enkele flaws met de base game, waar ge echt maar 2-3 valide tech paths / milestones hebt, of anders zedde geschetenNeen, dat nog niet. Hier op die paar keer dat jullie me afgedroogd hebben (met Lint) jaren niet gespeeld en nu 2 keer op 2 weken. De eigenaar van het spel was ook zijn 2e keer, de anderen waren nieuw. Gewoon aan base game laten wennen zou ik zeggen dan![]()