Welke boardgame heb je laatst gespeeld?

Gisteren met @Edenian het elfde en twaalfde hoofdstuk van Lord of the Rings: Journeys in Middle-earth gespeeld.
Nog 1 hoofdstuk te doen (volgende week vrijdag).
Erna Cubitos om af te sluiten.

Gisteren met @Edenian het elfde en twaalfde hoofdstuk van Lord of the Rings: Journeys in Middle-earth gespeeld.
Nog 1 hoofdstuk te doen (volgende week vrijdag).
Erna Cubitos om af te sluiten.
Mijn vrouw en ik gaan nu ook beginnen aan chapter 7 of 8. Vind dit echt wel een goeie game, zeker om met mijn vrouw te spelen omdat het minder focus is op combat dan een Imperial Assault.
Over IA gesproken: straks mijn laatste examen en dan ga ik starten aan de solo app campaign van Jabba's Palace en Return to Hoth.

Nog eens een scenario Memoir ‘44 gespeeld. Blijft echt een leuk spel met vlotte en gemakkelijke mechanics. Heeft thuis de laatste tijd een beetje te weinig aandacht gekregen tussen Pandemic Legacy en Journeys in Middle-Earth.

Nog eens Hanamikoji gespeeld. Een tof, tactisch, maar kort spel :).

EDIT: deze namiddag het eerste scenario van Arkham Horror LCG solo 2-handed gespeeld. Niet uitgespeeld omdat ik een rule en een scenario-rule verkeerd gespeeld heb, maar dit smaakt naar meer!

Laatst bewerkt:
Gisteren everdell voor het eerst gespeeld wel niet uit gespeeld jammer genoeg :(

Maar hoe mooi zijn die kaarten en spelbord.

Maar gaat vaker gespeeld worden.

EDIT: deze namiddag het eerste scenario van Arkham Horror LCG solo 2-handed gespeeld. Niet uitgespeeld omdat ik een rule en een scenario-rule verkeerd gespeeld heb, maar dit smaakt naar meer!
Gevaarlijk om daar aan te beginnen! :D
Van Lord of the Rings en Arkham Horror heb ik enkel de base, maar das genoeg om mij af en toe is mee te vermaken.
Marvel Champions daarentegen, jammer genoeg helemaal into geraakt en de FOMO doet zijn werk! Wel mijn persoonlijke favoriet.

Gevaarlijk om daar aan te beginnen! :D
Heb het ondertussen al gemerkt 😂. Maar ik denk dat het voor mij wel goed is dat de prijzen per stuk nog wel meevallen. Als ik dan eens iets nieuw wil, heb ik voor € 30 (expansion) of voor € 17 (Mythos pack) nog eens wat extra scenario’s.
Langs de andere kant kunnen die lage prijzen u ook wel meer doen kopen… We zullen nog wel zien hoe ik de core box verteer :p.

Ik ben bij Marvel Champions ook geplooid. De eerste keer voor een LCG. Scheelt ook wel dat ik er vanaf het begin bij was. Moest ik nu met Arkham Horror LCG moeten beginnen... :p

Op verschillende plaatsen gelezen hoe gemakkelijk het eerste scenario van Arkham Horror LCG wel niet is. Vandaag nog eens gespeeld en weer verloren (ok, ik was 1 hit verwijderd van het scenario positief af te sluiten). Maar ik steek het op mijn vrouw, zij trekt de fichkes uit de chaos bag 🙈

Afgelopen weekend voor de eerste maal terug met 4 kunnen gamen.
Het was ook de eerste maal dat we Teotihuacan gespeeld hebben.
Ik ben wel fan van de "T" series van Daniele Tascini en deze was alvast ook top.
Viel ook goed in de smaak bij de rest van het gezelschap.
Zal de komende weken wel meer op tafel komen.

Verder nog Hoogspanning, Ticket to Ride (Europe) en Mann Muss noch gönnen können gespeeld.
Hoogspanning blijft een favoriet in ons groepje en het was zalig om deze nog eens met 4 te kunnen spelen (met 2 is hij niet leuk vind ik)
Ticket to Ride is een classic en zorgt altijd voor gevloek en animo :)

Van Mann Muss noch gönnen können kan ik me niet veel meer herinneren. Het is 1 van mij favoriete roll & writes maar aangezien het onze eerste reunië was en er veel getetter en streekbieren aan te pas kwamen was ik wat te zat om nog helder na te denken.

Terug
Bovenaan