Wacko Santa
Well-known member
Sorry! Sorry! SORRY!Hoe kunt ge nu nog nooit Terra Mystica gespeeld hebben. Indeed zalig goed spel, waar ik blijkbaar heel slecht in ben want ik verlies altijd.
.. Nee ja, ik weet niet. Is er nooit van gekomen 
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sorry! Sorry! SORRY!Hoe kunt ge nu nog nooit Terra Mystica gespeeld hebben. Indeed zalig goed spel, waar ik blijkbaar heel slecht in ben want ik verlies altijd.
.. Nee ja, ik weet niet. Is er nooit van gekomen 
Tis okSorry! Sorry! SORRY!.. Nee ja, ik weet niet. Is er nooit van gekomen
![]()

.Ow crap, die was ik volledig uit het oog verloren!!! Paar drukke weken op het werk en was die totaaaaal vergetenTis ok
Ge had beter wa FCM door gespeeld, ge zijt ondertussen gekicked uit het spel, en @Nirwan en ik zitten daar nu met een unfinished game.

Mijn vrouw en ik gaan nu ook beginnen aan chapter 7 of 8. Vind dit echt wel een goeie game, zeker om met mijn vrouw te spelen omdat het minder focus is op combat dan een Imperial Assault.Gisteren met @Edenian het elfde en twaalfde hoofdstuk van Lord of the Rings: Journeys in Middle-earth gespeeld.
Nog 1 hoofdstuk te doen (volgende week vrijdag).
Erna Cubitos om af te sluiten.
.Waarom niet?Gisteren everdell voor het eerst gespeeld wel niet uit gespeeld jammer genoeg![]()
Vriende moesten doorWaarom niet?

Het was bedtijdVriende moesten door![]()

Gevaarlijk om daar aan te beginnen!EDIT: deze namiddag het eerste scenario van Arkham Horror LCG solo 2-handed gespeeld. Niet uitgespeeld omdat ik een rule en een scenario-rule verkeerd gespeeld heb, maar dit smaakt naar meer!

Heb het ondertussen al gemerktGevaarlijk om daar aan te beginnen!![]()
. Maar ik denk dat het voor mij wel goed is dat de prijzen per stuk nog wel meevallen. Als ik dan eens iets nieuw wil, heb ik voor € 30 (expansion) of voor € 17 (Mythos pack) nog eens wat extra scenario’s.
.

Ik begin er binnenkort aan.Clank! Legacy campaign uitgespeeld vandaag!![]()