Disney Villainous. Wel verrast dat het vanaf 10 jaar is, ik zie me dat niet uitgelegd krijgen aan een 10-jarige...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Blijkbaar niet goed genoeg of net op het verkeerde moment kaarten gepakt/gekregenGoed geschud ?![]()

)Uwe Rosenberg!!!Dinsdag nog ies een random spelavondje op het werk gefixed:
Agricola, Le Havre, Patchwork en Glasstraat zijn gespeeld (wat zou de link toch zijn?)
Le Havre is toch wel een fantastisch spel van Uwe. Heb er een tijdje naar moeten zoeken maar zo blij dat ik het uiteindelijk toch gevonden heb.Dinsdag nog ies een random spelavondje op het werk gefixed:
Agricola, Le Havre, Patchwork en Glasstraat zijn gespeeld (wat zou de link toch zijn?)
Dus die is heel goed met twee? Dan zal die wat hoger op de wishlist komen, want ik speel heel graag worker placements, maar wij spelen voornamelijk met 2 en vaak zijn WP’s toch wel beter dan met 2.Paladins of the West Kingdom met 2: 2de play voor mij en had al een beter zicht hoe ik mijn score kon verbeteren. Dit is toch een ongelooflijk sterke worker placement amai.
Absoluut! Volgens BGG is 2 zelf de beste playercount voor Paladins en met een grote marge (74%)Dus die is heel goed met twee? Dan zal die wat hoger op de wishlist komen, want ik speel heel graag worker placements, maar wij spelen voornamelijk met 2 en vaak zijn WP’s toch wel beter dan met 2.
2nd, echt een van mijn favoGeniaal spel.
Ik heb onlangs nog Arkham LCG en KeyForge gespeeld. En momenteel ligt Star Wars rebellion nog op tafel na enkel rondes gespeeld te hebben.Kvin Brass legit 1 van de moeilijkere (wel een leuke!) game die ik heb... Extreem punishing als je in de eerste fase achterstaat...Deze week nogmaals brass: Birmingham gespeeld.
Het zo snel nogmaals spelen van een spel is niet normaal voor onze groep.
Ik ben nu wel dubbel en dik verloren maar dat is bijzaak, het ging hard tegen hard en zo heb ik het graag.
Binnenkort nog eens want verliezen is geen optie meer!
Geniaal spel.
Die rebellion is ook een van mijn favorieten en super gebalanceerd.2nd, echt een van mijn favoIk heb onlangs nog Arkham LCG en KeyForge gespeeld. En momenteel ligt Star Wars rebellion nog op tafel na enkel rondes gespeeld te hebben.
En is het ook leuk?Dit weekend Wonderboek gespeeld met de kindjes. Wat een prachtig spel is dat!
Binnenkort volgt de review.
- ben al benieuwd! Hier ook al paar keer getwijfeld om hem te kopen.Ja, maar helaas wel wat te hoge geluksfactor bij sommige personages.En is het ook leuk?- ben al benieuwd! Hier ook al paar keer getwijfeld om hem te kopen.