Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Jaws of the lion: scenario 9 voltooid. Deze was pittig![]()
Ik heb op Spelhuis gefilterd rond die prijs en dit viel mij op, maar er zullen er nog wel zijn:Iemand suggesties voor spelletjes rond de 15 eu (voor kerstlijst)
Wat vind je hiervan? Vind die wat tegenvallen. Op zich heb je weinig invloed op het spelverloop vind ik.- Hidden Leaders
Meh, een hele easy "deduction" (na beurt #2 wist eingelijk iedereen van elkaar wat zijn hidden role wasWat vind je hiervan? Vind die wat tegenvallen. Op zich heb je weinig invloed op het spelverloop vind ik.
) tabluebuilder. Vond het niet zo wauw. De kaarten zelf / art vonk wel grappig!Hier van hetzelfde: heb scenario 1-3 gespeeld van de Dunwich expansion en sindsdien ligt dat al veel te lang stil…Ik moet dringend ook nog eens voortdoen met Arkham Horror: TCG.
Welke?Unmatched met @xAnyana
Snel aan het opklimmen in mijn favorieten lijstje.
Ja leuk, en nu heb ik ook een doosUnmatched met @xAnyana
Snel aan het opklimmen in mijn favorieten lijstje.

Robin Hood, Dracula, Alice en Red Riding Hood hebben we gespeeld dacht ik.Welke?
Tof.Ja leuk, en nu heb ik ook een doos
Robin Hood, Dracula, Alice en Red Riding Hood hebben we gespeeld dacht ik.
Ik heb de Trex set, maar wil keigraag de raptors.Tof.
Die van Marvel en Jurassic Park zijn ook wel tof.
). Ik kan het iedereen aanraden.
.Mijn vrouw had deze gebacked met alle expansions maar het ligt hier nog steeds te liggen na het wel al een keer opgesteld te hebben
- Dead Reckoning: Direct in mijn top van boardgames ever gekatapulteerd, azo een goed spel miljaar zeg. Heel complete, maar tegelijk condensed 4X game dat gewoon retestrak in elkaar steekt. Direct 2 keren gespeeld (en 2 keer dik gewonnen
). Ik kan het iedereen aanraden.
. Wist niet dat dit een 4x was. Toch nog eens proberen op tafel te krijgen dan.