Welke boardgames heb je laatst gekocht?

Preorder van Tabanussi en Origins: The First Builders via Outlet Games.
Geen Spiel dit jaar voor mij, dus zullen de aankopen net als vorig jaar eerder via OFLGS gebeuren.

Verder ook nog aan het twijfelen om Flame Craft te kopen als cadeau voor het vrouwtje, gezien zij verslaafd is aan draken.
Flamecraft staat bij CrowdFinder, vermoedelijk goedkoper dan elders.

Pre-orders:
Galaxy Trucker
Origins: First Builders

Net binnen:
Legendary Encounters: The X-Files Deck Building Game
Factory Funner
ICECOOL2
Blitzkrieg incl Nippon uitbreiding
The Search for Planet X
Raiders of the North Sea
Honey Buzz
Zombicide 2nd edition

Botanik (nieuwe 2 speler spel van maker van Jaipur) tegellegspel met een twist en coole artwork.

Iemand deze al gespeeld?

Lijkt me wel leuk, zowel in groep als solo.
Zeker, eerste campaign 2 keer solo en 1 keer met ne maat. Aan de DLC-campaign begonnen.
Heb ook de expansion liggen en moet de laatste nog bestellen.

Zeer leuk, toegankelijk imo, mechanic met de kaarten ipv dice vind ik leuk en 't is een tof verhaal.

Laatst bewerkt:
Iemand deze al gespeeld?

Lijkt me wel leuk, zowel in groep als solo.
Bijna de eerste campaign volledig doorlopen met mijn vrouw. Zeer toegankelijk met de app (meer dan bijvoorbeeld een Imperial Assault).
Heb ook al de expansion liggen, maar je kan na de base campaign altijd een DLC campaign kopen via de app voor € 8 ook.

Niet gekocht, wel gelregen voor mijn verjaardag van mijn broer: Yggdrasil Chronicles. Ik kende het niet, maar co-op game (losse games of campaign) die zich afspeelt in Norse Mythology met een schijnbaar leuke gimmick van de effectieve 3D-boom als bord. Ben eens benieuwd!

Maandag is The Great Wall hier toegekomen. Wel nog geen tijd gehad om hem uit de plastiek te halen. Ben benieuwd naar hoe Awaken Realms een euro style worker placement game ziet, is toch wat anders dan wat ze de laatste jaren hebben uitgebracht. Production value zal wel weer on point zijn.

Maandag is The Great Wall hier toegekomen. Wel nog geen tijd gehad om hem uit de plastiek te halen. Ben benieuwd naar hoe Awaken Realms een euro style worker placement game ziet, is toch wat anders dan wat ze de laatste jaren hebben uitgebracht. Production value zal wel weer on point zijn.
Hier ook een week geleden aangekomen. Ben ook benieuwd! Ik begreep wel dat de rulebook een hel zou zijn :tongue:

Hier ook een week geleden aangekomen. Ben ook benieuwd! Ik begreep wel dat de rulebook een hel zou zijn :tongue:

Het is niet de eerste keer dat hun rulebook een puinhoop is. Etherfields is al zo een onmogelijk document. Maar goed dat ze blijkbaar er uit leren want ze hebben Paul Grogan aangesproken om de rulebook van ISS Vanguard te helpen schrijven. Zou al een wereld van verschil moeten zijn.

Ja inderdaad, bij aankomst ook direct geprobeerd, die regels waren bij momenten vage shit :laugh: Ze hebben wel een tutorial app uitgebracht zag ik. Wel grappig, want met Nemesis of Tainted Grail had ik geen problemen. TWOM was dan weer een interessante aanpak.

Maar goed om te zien dat ze er toch actief achteraan gaan. Heb je ISS gebacked? Ik heb er vanaf gezien, maar ben wel nog aan het twijfelen over Frostpunk :biglaugh:

Ja inderdaad, bij aankomst ook direct geprobeerd, die regels waren bij momenten vage shit :laugh: Ze hebben wel een tutorial app uitgebracht zag ik. Wel grappig, want met Nemesis of Tainted Grail had ik geen problemen. TWOM was dan weer een interessante aanpak.

Maar goed om te zien dat ze er toch actief achteraan gaan. Heb je ISS gebacked? Ik heb er vanaf gezien, maar ben wel nog aan het twijfelen over Frostpunk :biglaugh:

De app en de app link voor de secret scripts van Etherfields helpen inderdaad enorm. Het staat hier op een aparte tafel in mijn bureau zodat ik het kan laten staan. Is voormij echt wel een must om dit te blijven kunnen doorspelen.

Heb ISS gebacked, Frostpunk niet. Zelf enorm nog aan het nadenken of ik Lords of Ragnarok ga backen later deze maand. Heb Hellas gemist. Gelukkig is er een KS versie in onze groep.:-)

Terug
Bovenaan