Ben ik ook benieuwd naar, maar gaat door de moeilijkheid hier niet gespeeld worden.Cooper Island gekocht. Ziet er helemaal mijn ding uit.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben ik ook benieuwd naar, maar gaat door de moeilijkheid hier niet gespeeld worden.Cooper Island gekocht. Ziet er helemaal mijn ding uit.
Flamecraft staat bij CrowdFinder, vermoedelijk goedkoper dan elders.Preorder van Tabanussi en Origins: The First Builders via Outlet Games.
Geen Spiel dit jaar voor mij, dus zullen de aankopen net als vorig jaar eerder via OFLGS gebeuren.
Verder ook nog aan het twijfelen om Flame Craft te kopen als cadeau voor het vrouwtje, gezien zij verslaafd is aan draken.
.
Jep, speel ik met @Edenian en nog iemand.Iemand deze al gespeeld?
![]()
The Lord of the Rings: Journeys in Middle-Earth
Heroes explore Middle-earth, working together to combat evil in an epic campaign.boardgamegeek.com
Lijkt me wel leuk, zowel in groep als solo.
Zeker, eerste campaign 2 keer solo en 1 keer met ne maat. Aan de DLC-campaign begonnen.Iemand deze al gespeeld?
![]()
Heroes explore Middle-earth, working together to combat evil in an epic campaign.boardgamegeek.com
Bijna de eerste campaign volledig doorlopen met mijn vrouw. Zeer toegankelijk met de app (meer dan bijvoorbeeld een Imperial Assault).Iemand deze al gespeeld?
![]()

Ik ben fan! Maar het is zo verraderlijk moeilijkVrijdag: Leuk tussendoor solo-spelletje al ben ik nog niet zo ver geraakt![]()

Hier ook een week geleden aangekomen. Ben ook benieuwd! Ik begreep wel dat de rulebook een hel zou zijnMaandag is The Great Wall hier toegekomen. Wel nog geen tijd gehad om hem uit de plastiek te halen. Ben benieuwd naar hoe Awaken Realms een euro style worker placement game ziet, is toch wat anders dan wat ze de laatste jaren hebben uitgebracht. Production value zal wel weer on point zijn.

Hier ook een week geleden aangekomen. Ben ook benieuwd! Ik begreep wel dat de rulebook een hel zou zijn![]()
Ze hebben wel een tutorial app uitgebracht zag ik. Wel grappig, want met Nemesis of Tainted Grail had ik geen problemen. TWOM was dan weer een interessante aanpak.
Ja inderdaad, bij aankomst ook direct geprobeerd, die regels waren bij momenten vage shitZe hebben wel een tutorial app uitgebracht zag ik. Wel grappig, want met Nemesis of Tainted Grail had ik geen problemen. TWOM was dan weer een interessante aanpak.
Maar goed om te zien dat ze er toch actief achteraan gaan. Heb je ISS gebacked? Ik heb er vanaf gezien, maar ben wel nog aan het twijfelen over Frostpunk![]()