Die memo heb ik destijds gemist.Bezint eer ge begint met kopen kopen kopen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die memo heb ik destijds gemist.Bezint eer ge begint met kopen kopen kopen.
Superchannel dit trouwens!Hier een video met een paar tips:
Als uw locatie klopt (Assenede), altijd eens welkom bij mij in KaprijkeMijn vrouw had Happy little dinosaurs gekocht, is een cardgame met dino's waarbij je moet proberen om niet uit te sterven. Heel tof spel, niet moeilijk en mooie tekeningen.
Mijn broer kwam langs met het spel valeria, ondanks dat de uitleg lang duurde (en ik dan al vaak afhaak) was het nog een tof spel en ook niet moeilijk, maar je moet er toch bij nadenken.
Zelf heb ik nog stranger things "attack of the mind flayer" gekocht, maar nog niet gespeeld omdat het minimum 4 spelers zijn.

Ah, hun volgende spel gaat over onze Vlaamse stad/gemeente Tielt? VreemdMijn volgende aankoop wordt waarschijnlijk Tiletum, nieuwste van Tascini en Luciani.
. 

(Redelijk up to date BGG lijst in handtekening)Living ForestIk heb voor 80 euro waardebon van Spelonk maar heb geen idee wat te kopen. Wat een luxe probleem...
Ofwel heb ik ze, ofwel hebben vrienden ze al. Iemand tips(Redelijk up to date BGG lijst in handtekening)
Enige waar ik half naar aan het kijken ben is Rajas of the Ganges, al ouder maar ook al veel goede dingen over gehoord.
Dat klinkt als een mooi bedrag om Twilight Imperium mee te sponsorenIk heb voor 80 euro waardebon van Spelonk maar heb geen idee wat te kopen. Wat een luxe probleem...
Ofwel heb ik ze, ofwel hebben vrienden ze al. Iemand tips(Redelijk up to date BGG lijst in handtekening)
Enige waar ik half naar aan het kijken ben is Rajas of the Ganges, al ouder maar ook al veel goede dingen over gehoord.

Dat gaan we niet doen. Nog maar 1 keer gespeeld maar de finale was niet wat we ervan verwacht hadden. Aniticlimax na 12 uur zeg maarDat klinkt als een mooi bedrag om Twilight Imperium mee te sponsoren![]()

Ge hebt Twilight Struggle verkeerd gespeldDat klinkt als een mooi bedrag om Twilight Imperium mee te sponsoren![]()