Welke boardgames heb je laatst gekocht?

Mijn vrouw had Happy little dinosaurs gekocht, is een cardgame met dino's waarbij je moet proberen om niet uit te sterven. Heel tof spel, niet moeilijk en mooie tekeningen.

Mijn broer kwam langs met het spel valeria, ondanks dat de uitleg lang duurde (en ik dan al vaak afhaak) was het nog een tof spel en ook niet moeilijk, maar je moet er toch bij nadenken.

Zelf heb ik nog stranger things "attack of the mind flayer" gekocht, maar nog niet gespeeld omdat het minimum 4 spelers zijn.

Mijn vrouw had Happy little dinosaurs gekocht, is een cardgame met dino's waarbij je moet proberen om niet uit te sterven. Heel tof spel, niet moeilijk en mooie tekeningen.

Mijn broer kwam langs met het spel valeria, ondanks dat de uitleg lang duurde (en ik dan al vaak afhaak) was het nog een tof spel en ook niet moeilijk, maar je moet er toch bij nadenken.

Zelf heb ik nog stranger things "attack of the mind flayer" gekocht, maar nog niet gespeeld omdat het minimum 4 spelers zijn.
Als uw locatie klopt (Assenede), altijd eens welkom bij mij in Kaprijke ;)

Zo cult als iets, love it! Tzal meer iets voor met de roleplay groep zijn, want balanced gameplay it is not.

Hier onlangs Wingspan: Oceanië gekocht alsook Pandemic Rapid Response, die stond in korting bij Game Mania en je kreeg er gratis Pandemic Hot Zone: Europa bij. Kon ik dus moeilijk laten liggen :p

Mijn volgende aankoop wordt waarschijnlijk Tiletum, nieuwste van Tascini en Luciani.

Mijn eerste flip-and-write game gekocht, meestal geen fan van, maar deze is echt leuk:

Intussen ook al meer solo dan met anderen gespeeld (en ik speel zelden solo boardgames).

Nu voor € 15 geen grote afwijking van m'n voornemen om minder bordspellen te kopen en er terug meer te gaan spelen, behalve dat ik dan al meteen een tweede exemplaar heb gekocht om het cadea te doen met Kerst als klein cadeautje... dat telt dan weer niet als een bordspel gekocht voor mezelf denk ik dan.

Ik heb voor 80 euro waardebon van Spelonk maar heb geen idee wat te kopen. Wat een luxe probleem...
Ofwel heb ik ze, ofwel hebben vrienden ze al. Iemand tips :) (Redelijk up to date BGG lijst in handtekening)

Enige waar ik half naar aan het kijken ben is Rajas of the Ganges, al ouder maar ook al veel goede dingen over gehoord.

Ik heb voor 80 euro waardebon van Spelonk maar heb geen idee wat te kopen. Wat een luxe probleem...
Ofwel heb ik ze, ofwel hebben vrienden ze al. Iemand tips :) (Redelijk up to date BGG lijst in handtekening)

Enige waar ik half naar aan het kijken ben is Rajas of the Ganges, al ouder maar ook al veel goede dingen over gehoord.
Living Forest
Next Station: London
First Rat
Survive: Escape from Atlantis! (heet hier The Island)
The Adventures of Robin Hood
Libertalia

Dat klinkt als een mooi bedrag om Twilight Imperium mee te sponsoren :shutup:

Dat klinkt als een mooi bedrag om Twilight Imperium mee te sponsoren :shutup:
Dat gaan we niet doen. Nog maar 1 keer gespeeld maar de finale was niet wat we ervan verwacht hadden. Aniticlimax na 12 uur zeg maar :D

Ontopic:

Ik heb net Astra van Mindclash Games besteld. Hun eerste niet kickstarter game.

Met de promocode STARDUST22 vallen de verzendkosten weg en komt het op 36 euro.

Terug
Bovenaan