Welke boardgames heb je laatst gekocht?

Glen More 2 Highland games expansion gekocht.
Gewoon voor het solo stuk eigenlijk... Dat spel komt hier veel te weinig op tafel dus ik hoop dat ik het zo wat meer game time kan geven.

Tis weer de tijd van het jaar... ik zoek een bordspel +- 30 euro voor onder de kerstboom.

Iemand leuke tips? Liefst iets dat ook solo kan gespeeld worden.

Under Falling Skies?
Die is alleen solo hé.

Dinosaur Island: Rawr & Write, Red Cathedral, It's a Wonderful Kingdom (1-2p), Solenia, Terraforming Mars: Ares Expedition, Troyes Dice, Joan of Arc: Orléans Draw & Write (zelf nog niet gespeeld)
Iets goedkoper: Cartographers, Welcome To

Zonet Undaunted: Stalingrad gekocht voor €75 op Spelonk. Zou wel eens de sleeper hit van 2022 kunnen worden, No Pun Included en Shut Up & Sit Down zijn er alvast lovend over. Ik ben benieuwd!

Waar kopen jullie meestal jullie board games? Ik zoek ook nog een kerstcadeau voor mijn vriend, als ik op Bol zou bestellen krijgt hij een klein attaqueske :p, vindt hij schandalig. Al geeft hij zijn geheimen niet prijs.
Spelonk heb ik wel al horen vallen, kan ik eventueel nog fysiek naartoe.

Wij hebben recent Wonderland's war gekocht. Is leuk spel maar je hebt er tijd en ruimte voor nodig.
Vorige week Wolves gespeeld, vond ik zelf super, maar als kerstcadeau zou dat eerder iets voor mezelf zijn ipv voor mijn vriend :p.

Waar kopen jullie meestal jullie board games? Ik zoek ook nog een kerstcadeau voor mijn vriend, als ik op Bol zou bestellen krijgt hij een klein attaqueske :p, vindt hij schandalig. Al geeft hij zijn geheimen niet prijs.

Wij hebben recent Wonderland's war gekocht. Is leuk spel maar je hebt er tijd en ruimte voor nodig.
Vorige week Wolves gespeeld, vond ik zelf super, maar als kerstcadeau zou dat eerder iets voor mezelf zijn ipv voor mijn vriend :p.
Spelhuis online, nog nooit in de fysieke winkel geweest in Zonhoven.
In Hasselt koop ik wel eens iets in de Oberonn.

Andere fysieke die mij zomaar te binnen schiet is de World's End in Gent.

Ik koop voornamelijk via CrowdFinder, heeft meestal de beste prijzen. Ook bij Spelonk winkel ik online soms eens.
Spelhuis heeft een héél goede service, maar is niet de goedkoopste.

Brood & Spelen in Sint-Niklaas, maar is voor mij om de hoek.

Je kan in Gent ook altijd naar de Spelgezel. Ook niet de goedkoopste maar wel meer dedicated dan World's End en steeds vriendelijk en hulpvaardig.
Ikzelf ga meer en meer via Crowdfinder.

Ik koop bijna alles in Spelonk (10min van mijn deur). Enkel als bol of crowdfinder + verzending betere prijs heeft, durf ik eens af te wijken.

Alle winkels die hierboven vermeld worden + Dreamland heeft nu en dan goede deals

Wat is zijn probleem met Bol?

Wolverine, Storm en MojoMania van Marvel Champions in huis gehaald se :). Heb ok Gambit in mijn handen gehad, maar blijkbaar mag die tot februari/maart nog niet verkocht worden :(.

En uiteraard, het hoogtepunt van het jaar: Weather Machine!!

Terug
Bovenaan