Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die is alleen solo hé.Under Falling Skies?
Aerion (solo only), of iets van dezelfde uitgever.Tis weer de tijd van het jaar... ik zoek een bordspel +- 30 euro voor onder de kerstboom.
Iemand leuke tips? Liefst iets dat ook solo kan gespeeld worden.
, vindt hij schandalig. Al geeft hij zijn geheimen niet prijs.
.Spelhuis online, nog nooit in de fysieke winkel geweest in Zonhoven.Waar kopen jullie meestal jullie board games? Ik zoek ook nog een kerstcadeau voor mijn vriend, als ik op Bol zou bestellen krijgt hij een klein attaqueske, vindt hij schandalig. Al geeft hij zijn geheimen niet prijs.
Spelonk heb ik wel al horen vallen, kan ik eventueel nog fysiek naartoe.
Wij hebben recent Wonderland's war gekocht. Is leuk spel maar je hebt er tijd en ruimte voor nodig.
Vorige week Wolves gespeeld, vond ik zelf super, maar als kerstcadeau zou dat eerder iets voor mezelf zijn ipv voor mijn vriend.
Brood & Spelen in Sint-Niklaas, maar is voor mij om de hoek.Waar kopen jullie meestal jullie board games? Ik zoek ook nog een kerstcadeau voor mijn vriend, als ik op Bol zou bestellen krijgt hij een klein attaqueske, vindt hij schandalig. Al geeft hij zijn geheimen niet prijs.
Spelonk heb ik wel al horen vallen, kan ik eventueel nog fysiek naartoe.
Wij hebben recent Wonderland's war gekocht. Is leuk spel maar je hebt er tijd en ruimte voor nodig.
Vorige week Wolves gespeeld, vond ik zelf super, maar als kerstcadeau zou dat eerder iets voor mezelf zijn ipv voor mijn vriend.
Daar zijn de prijzen (en de vriendelijkheid als niet vaste klant) wel om te wenen.Andere fysieke die mij zomaar te binnen schiet is de World's End in Gent.

. Heb ok Gambit in mijn handen gehad, maar blijkbaar mag die tot februari/maart nog niet verkocht worden
. Huh, waarom niet? Hoe komt de winkelier er dan aan?Heb ok Gambit in mijn handen gehad, maar blijkbaar mag die tot februari/maart nog niet verkocht worden.