Welke boardgames heb je laatst gekocht?

Net deze mogen ontvangen! Morgen spelen se :D

Volgende moeten nog aankomen

Great Western Trail
Suburbia Deluxe
Wonderland's War
Ankh
Kemet vind ik echt super. Is die Blood & Sand significant anders?

Ps1: door het perspectief lijkt dat een gigantische doos te zijn tov uw voeten. :
:eek:

Ps2: Hebt gij nu echt sokken in teensletsen aan? :unsure:

Ik denk dat de brightness van mijn scherm wat laag stond, nu zie ik zelfs geen voeten meer, enkel sletsen :tongue:.

Hahahaha ik lig hier strijk :p Was een foto die ik snel snel genomen had voor men vriendengroep en gelijk hier gepost xD. Was van plan de originele te kopen tot ik de kickstarter zag en dus maar gewacht. Super super leuk! Héél tactisch en gelijk op de 2de plek qua area control games (Niks kan imo tegen dominant species op)

De originele Kemet is out of print toch? Das die kickstarter versie zeker, is ie niet redelijk duur?
Great western trail is toch ook out of print? reprint waar gevonden om te bestellen?

De originele Kemet is out of print toch? Das die kickstarter versie zeker, is ie niet redelijk duur?
Great western trail is toch ook out of print? reprint waar gevonden om te bestellen?

Heb zelf de originele Kemet met alle uitbreidingen op de kop kunnen tikken nog voor de nieuwe bekend gemaakt werd. Ik heb dus enkel de upgrade pack genomen (weet niet wanneer die toekomt). Dat was nog schappelijk van prijs. Vond trouwens dat het toevoegen van Chtulhu aan de nieuwe Kemet een brug te ver was.

Horrified is toegekomen van Amazon.
Zat gewoon in een doos, geen verpakking rond. Spel dichtgeplakt met 4 van die ronde stickers.

Geen idee of dit de real stuff is of niet. Het spel is gelukkig niet beschadigd maar de doos heeft wel al wat slijtage.

Dit is de laatste keer dat ik iets van amazon.com zal bestellen.

Zat gewoon in een doos, geen verpakking rond. Spel dichtgeplakt met 4 van die ronde stickers.

Geen idee of dit de real stuff is of niet. Het spel is gelukkig niet beschadigd maar de doos heeft wel al wat slijtage.

Ravensburger spellen zijn nooit gesealed maar enkel dichtgeplakt met 4 kleine plakkers.
Als Amazon de verkoper was mag je er wel gerust in zijn dat dit geen namaak is.

Wel niet goed te praten dat ze geen bescherming gebruiken rond de artikelen in de doos. Helaas al vaak hetzelfde meegemaakt met Amazon, ik vermijd ze dan ook meestal. Ik heb bijvoorbeeld al de kans gehad om een PS5 te bestellen bij Amazon (voor ik er één had) en ik heb het toen bewust niet gedaan voor deze reden.

Een dik jaar geleden (januari 2020) exact hetzelfde aan de hand gehad. Dit is zoals Carreon zegt standaard voor spellen van Ravensburger. Mijn doos was gelukkig onbeschadigd, behalve dan zelf beschadigd door het verwijderen van één van die vier stickertjes.

Eindelijk Under Falling Skies binnen. Heb me wat mispakt aan die “ophalen” bij Outletgames, toch een goeie maand moeten wachten... Maar goed, geduld is een mooie deugd :unsure:
Kleine doos, maar wel een zware doos, ben eens benieuwd om hieraan te beginnen!

Terug
Bovenaan