Welke boardgames heb je laatst gekocht?

Der is zowat vanalles binnengekomen en Spel 2024 heeft nog geholpen :p
- Pampero
- Shipyard (nieuwe versie)
- Inventors of the South Tigris
- Sky Team
- uitbreiding Grand Austria Hotel

En nog wel iets dat mij nu ontgaat :p.

Pampero gaan we reviewen, die wordt morgen verstuurd naar de reviewer.
Best een pittige zo op het eerste zicht :D

vorige week catan: the duel in huis gehaald.
wat basic voor de gemiddelde boardgamer hier wss, maar met de madam al veel plezier uit gehaald!

Twee Uwe Rosenbergs gekocht met korting op Crowdfinder: Atiwa en Reykholt (vooral die laatste had ene mooie korting)
Daarnaast ook de Limited Edition van Rebirth, een nieuwe van Reiner Knizia
En deze dan ontvangen samen met mijn deluxe KS-versie van Biome

Al een hele tijd geleden gekocht en besteld, maar vandaag toegekomen!

465332175_1812973812839086_3908525472340719721_n.jpg

Ik heb hem gewoon gepreordered na de kickstarter. Was wel al ver een jaar geleden ook, maar de Kick was al 2 jaar geleden ofzo.
Ik kon de collectors edition in elk geval niet meer bestellen :S

Edit: https://themeborne.com/products/the-last-of-us-escape-the-dark
De CE is inderdaad niet meer te bestellen.
Hetgeen je linkt is wel nog een stuk goedkoper via Despelvogel te bestellen. Daar hebben ze wel geen playmat.

Moet maar laten weten of het bevalt. Ben wel benieuwd.

Hetgeen je linkt is wel nog een stuk goedkoper via Despelvogel te bestellen. Daar hebben ze wel geen playmat.

Kzou het moeten op zoeken, maar ik ben wel zeker dat ik minder betaald heb dat de prijs nu. Het gaat geen 20/30 euro minder zijn, maar het was wel iets minder. Als ook was die op dat moment ook echt nergens te verkrijgen buiten gewoon bij hun dus ja ... :p

Ga moeten zien of ik er de kans eens voor heb em te spelen, is hier altijd lastig niet zo veel kennissen en vrienden die er neig into zijn.
Maar komt er wel eens van ooit.

Hebben hem hier onlangs ook ontvangen (kickstarter), had er iets meer van verwacht. Ik vrees ook dat er iets te weinig variatie gaat zijn.

Is leuk om eens te spelen, maar weet niet of die nog echt veel op tafel gaat komen. Hebben ook deze week Cthulhu s4 ontvangen en die speelt voor ons al veel leuker.

Hebben hem hier onlangs ook ontvangen (kickstarter), had er iets meer van verwacht. Ik vrees ook dat er iets te weinig variatie gaat zijn.

Is leuk om eens te spelen, maar weet niet of die nog echt veel op tafel gaat komen. Hebben ook deze week Cthulhu s4 ontvangen en die speelt voor ons al veel leuker.
Allez, 10 euro :ROFLMAO:

Neenee, da's helaas meestal zo bij board games gebaseerd op videogames. Vallen meestal wat tegen :(
Op BGG scoort die wel niet zo slecht, maar heeft nog niet veel stemmen.

Terug
Bovenaan