Die eerste van The Witcher vind ik nochtans echt heel tof.Neenee, da's helaas meestal zo bij board games gebaseerd op videogames. Vallen meestal wat tegen![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die eerste van The Witcher vind ik nochtans echt heel tof.Neenee, da's helaas meestal zo bij board games gebaseerd op videogames. Vallen meestal wat tegen![]()
Ge moest er een nier voor verkopen ook als ik me niet vergis.Die eerste van The Witcher vind ik nochtans echt heel tof.
Een Small Big Box danWel gemerkt dat het maar 1 van de 3 uitbreidingen bevat![]()
.
Welkom in de hobby.Sinds ik jong was, heb ik altijd al interesse gehad in bordspellen, maar ik had nooit echt iemand om mee te spelen. Nu heb ik besloten om samen met mijn vrouw mee te beginnen. Ik heb Onitama, Patchwork en Sagrada gekocht en volgens het internet zouden deze perfect moeten zijn voor twee spelers. Als ze het leuk vindt, ben ik van plan om nog wat meer spellen te kopen. Zo niet, dan blijft het bij spelen op de console.![]()
Als jullie iets met LOTR hebben is LOTR Duel for Middle Earth ook een heel grote aanrader.Sinds ik jong was, heb ik altijd al interesse gehad in bordspellen, maar ik had nooit echt iemand om mee te spelen. Nu heb ik besloten om samen met mijn vrouw mee te beginnen. Ik heb Onitama, Patchwork en Sagrada gekocht en volgens het internet zouden deze perfect moeten zijn voor twee spelers. Als ze het leuk vindt, ben ik van plan om nog wat meer spellen te kopen. Zo niet, dan blijft het bij spelen op de console.![]()
Het is vooral belangrijk om te zien welk soort spellen jullie graag spelen.Sinds ik jong was, heb ik altijd al interesse gehad in bordspellen, maar ik had nooit echt iemand om mee te spelen. Nu heb ik besloten om samen met mijn vrouw mee te beginnen. Ik heb Onitama, Patchwork en Sagrada gekocht en volgens het internet zouden deze perfect moeten zijn voor twee spelers. Als ze het leuk vindt, ben ik van plan om nog wat meer spellen te kopen. Zo niet, dan blijft het bij spelen op de console.![]()
Sky Team staat op mijn verlanglijst.Welkom in de hobby.
Forest Shuffle is ook tof met 2. En Sky Team is een coöperatief spel dat me ook wel beviel.
LOTR Duel for Middle Earth stond op mijn verlanglijst, maar ik denk niet dat het iets voor mijn vrouw is.Als jullie iets met LOTR hebben is LOTR Duel for Middle Earth ook een heel grote aanrader.
Forest Shuffle en My City ken ik niet. Als we de andere bordspellen voldoende hebben gespeeld, ga ik er naar kijken.Het is vooral belangrijk om te zien welk soort spellen jullie graag spelen.
Dat is al een zoektocht op zich.
maar als jullie patchwork leuk vinden kan ik My city wel aanraden.
Voor ons werken bijna alle spellen wel met 2 spelers. Ik heb nog niet heel vaak gehad dat het echt niet leuk was met 2.
dieren en natuur
Ik ging met die interesses net Cascadia voorstellen. Topspel! Lekker chille puzzel.Cascadia is inmiddels besteld
Ook al zitten kijken naar Tend, maar verdikke da's veel geld voor 'maar' een flip&write.
Mja, dat is zo haha. Maar de playtroughs zien er heel goed uit, en er zit toch wat in de doos. AchjaOok al zitten kijken naar Tend, maar verdikke da's veel geld voor 'maar' een flip&write.

Geniet van deze periode, vooral het maar moeten kiezen uit 7 spellen! Vanaf nu kan het hard gaan, ik spreek uit ervaringNu ik op latere leeftijd ben begonnen met bordspellen, is er echt een wereld voor me opengegaan. Ik ontdek continu nieuwe dingen, en ik word helemaal enthousiast van al die spellen die er zijn. Momenteel heb ik zes bordspellen, en het zevende (Heat: Pedal to the Metal ) is onderweg.
Ik heb mijn vrouw kunnen overtuigen om LOTR: Duel for Middle-earth te spelen, en het is zowel haar als mijn favoriete spel geworden.
Bij deze wil ik ook even @Cerulean bedanken voor de suggestie!