Welke boardgames heb je laatst gekocht?

Eindelijk Under Falling Skies binnen. Heb me wat mispakt aan die “ophalen” bij Outletgames, toch een goeie maand moeten wachten... Maar goed, geduld is een mooie deugd :unsure:
Kleine doos, maar wel een zware doos, ben eens benieuwd om hieraan te beginnen!
Outlet games levert idd maar 1x per maand

Have fun! We zijn (ook) net bezig met die app campaign.
Gij ook veel plezier! De base app campaign heb ik vorig jaar gespeeld. Jabba’s Palace dan ook begonnen, maar daarna geen tijd meer gevonden met studies en dochter. Maar was al lang op zoek naar Return to Hoth, dus kon ik niet laten liggen :p.
Ik hoop wel van ooit de gewone campaign ook eens volledig door te kunnen spelen...

En we smijten met nog wat geld! Zonet The Lord of the Rings: Journeys in Middle-Earth gekocht. Alsof mijn campaign itch nog niet genoeg gescratcht was 😂

Toevallig nog iemand meegedaan met de kickstarter van Zombicide 2nd edition vorig jaar en nu vol ongeduld aan het wachten op de levering... terwijl blijkbaar de rest van de wereld hem al heeft aangekregen? :angry:

Gij ook veel plezier! De base app campaign heb ik vorig jaar gespeeld. Jabba’s Palace dan ook begonnen, maar daarna geen tijd meer gevonden met studies en dochter. Maar was al lang op zoek naar Return to Hoth, dus kon ik niet laten liggen :p.
Ik hoop wel van ooit de gewone campaign ook eens volledig door te kunnen spelen...
Zelf ook al een stuk van de base gespeeld, Jabba en Hoth liggen hier ook. Hoe is Jabba's campaign tov. de base? Is er genoeg variatie? :tongue:

Ik heb onlangs de Bloodborne kickstarter binnen gekregen. Verder heb ik eens een setje Flesh & Blood kaarten gekocht om eens te zien of 't leuk is.

Q: CrowdFinder geeft aan dat voor 14:00 besteld, de volgende dag in huis is. Maar in de T&C lees ik dat het meestal binnen 3 dagen zou zijn. Iemand ervaring ermee of volgende dag in huis vaak voorvalt? Ik zou dan nu willen bestellen om het zaterdag te kunnen ontvangen.

Zelf ook al een stuk van de base gespeeld, Jabba en Hoth liggen hier ook. Hoe is Jabba's campaign tov. de base? Is er genoeg variatie? :tongue:
Zoals aangegeven was ik begonnen met Jabba’s Palace, maar heb ik niet verder kunnen spelen. En plus, was het ook de app campaign van Jabba. Maar ik denk de eerste en misschien tweede gedaan te hebben en ik vond die al vrij pittig, dus zeker qua difficulty wel in orde.
Maar wat bedoel je juist met variatie?

En er zit een fucking Rancor in, dat is al bonuspunten tot en met :p.

Terug
Bovenaan