Welke boardgames heb je laatst gekocht?

Speel ik zeer graag.
Heb momenteel alles, dus zal die big box die nu op CrowdFinder staat ook 'moeten' nemen he 😅
Goed om te horen :biglaugh: Ik had zelf ineens Ante Up en de Wild Bunch extra's erbij genomen, ik had gelezen dat dit echt wel het spel nog meer de moeite maakt. Is dat ook uw ervaring?

En ga ervoor zou 'k zeggen, ge kunt nooit genoeg boardgame related stuff hebben, toch? :p

Goed om te horen :biglaugh: Ik had zelf ineens Ante Up en de Wild Bunch extra's erbij genomen, ik had gelezen dat dit echt wel het spel nog meer de moeite maakt. Is dat ook uw ervaring?

En ga ervoor zou 'k zeggen, ge kunt nooit genoeg boardgame related stuff hebben, toch? :p
Ik zou mijn kinderen verkopen om bordspellen te kopen, dus ik geef u zeker gelijk.
Heb nog maar 1 keer een van de uitbreidingen gespeeld, al herinner ik mij daar niks van.

Van de week deze gekocht en gespeeld.
De mat is een toffe toevoeging voor catan.
MGuYe2i.jpg

qBifd6f.jpg

Vandaag Pandemic Legacy: Seizoen 1 gekocht om samen met de vrouw te spelen en EIN-DE-LIJK Maquis gevonden voor mezelf! Straks een eerste playthrough 👍

Blitzkrieg en The Crew.
We spelen hier op't werk regelmatig een bordspel tijdens de middag en beide normaal gezien ideaal. Blitzkrieg vooral wanneer er weinig interesse is :p

Vrijdag Gloomhaven: Jaws of the Lion gaan halen. Ik speel zelf met een groep Gloomhaven, maar deze dan voor solo gekocht. Zo nice dat dat gestroomlijnd is dmv die boek enal.

Eindelijk toegekomen! Zal voor dit weekend zijn waarschijnlijk :)

Bijlagen

• CCFCA00D-165B-49C6-90FB-DB955852EA4D.jpeg
    CCFCA00D-165B-49C6-90FB-DB955852EA4D.jpeg
    2 MB · Weergaven: 10
  • B018F3C7-0242-48BE-8C80-D40E7D0AA073.jpeg
    B018F3C7-0242-48BE-8C80-D40E7D0AA073.jpeg
    1,6 MB · Weergaven: 9
Ark Nova ligt op mij te wachten in de winkel. Proberen er dit weekend achter te gaan. Ben heel benieuwd of het alle goede kritieken waard is.

Terug
Bovenaan