StBernardus
Active member
nog niet kunnen spelen. er staan nog wel enkele spellen op onze to do lijstAl eens gespeeld? Ben er wel benieuwd naar, is bij mij ook besteld maar geen idee wanneer hij geleverd zal worden.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nog niet kunnen spelen. er staan nog wel enkele spellen op onze to do lijstAl eens gespeeld? Ben er wel benieuwd naar, is bij mij ook besteld maar geen idee wanneer hij geleverd zal worden.

heb deze ook via crowdfinder besteld.Sleeping Gods besteld
Heb ook net tweedehands een ongespeelde versie (retail) voor 50€ op de kop kunnen tikken! Ben benieuwd.Sleeping Gods besteld
Speel ik zeer graag.Western Legends, ben benieuwd...

Goed om te horenSpeel ik zeer graag.
Heb momenteel alles, dus zal die big box die nu op CrowdFinder staat ook 'moeten' nemen he![]()
Ik had zelf ineens Ante Up en de Wild Bunch extra's erbij genomen, ik had gelezen dat dit echt wel het spel nog meer de moeite maakt. Is dat ook uw ervaring?
Ik zou mijn kinderen verkopen om bordspellen te kopen, dus ik geef u zeker gelijk.Goed om te horenIk had zelf ineens Ante Up en de Wild Bunch extra's erbij genomen, ik had gelezen dat dit echt wel het spel nog meer de moeite maakt. Is dat ook uw ervaring?
En ga ervoor zou 'k zeggen, ge kunt nooit genoeg boardgame related stuff hebben, toch?![]()