Mooie box art

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooie box art

Je kan hem zelf gewoon met een haakje aan de muur hangen gelijk een echt schilderij (de achterkant van de box is daarop voorzien). De box art loopt ook gewoon volledig door naar de zijkanten zonder enige branding/namen.Mooie box art![]()
https://breakinggames.com/products/dwellings-of-eldervaleHeb er spijt van dat ik niet meegedaan heb met de group pledge op crowdfinder.

Ja aan dubbel de prijs. No thanks.
Was vergeten mee te doen met de original campaign en wou deze niet missenJa aan dubbel de prijs. No thanks.
Jaloers, Hierook al 2-3 maand BTS liggen, maar nog niet op tafel gekregen. Met hoeveel heb je die gespeeld?mijn laatste aankopen waren:
-Beyond The Sun
-Monasterium
-Caylus 1303
-6 Castelos
de eerste 2 al kunnen spelen en Beyond The Sun lijkt me een kandidaat om in mijn top 10 games allertijden te geraken.
Monasterium was een leuke medium weight game dat heel vlot speelde met 2 spelers.
door de pandemie en restricties game ik enkel nog maar met mijn ene toegestane contact. dus alles wordt momenteel met 2 gespeeld.Jaloers, Hierook al 2-3 maand BTS liggen, maar nog niet op tafel gekregen. Met hoeveel heb je die gespeeld

Getaway driver is zo’n mechanic die me altijd aanspreekt. Proberen te ontsnappen door het oog vzn de naald., maar ik lees gemengde gevoelens, voornamelijk to Fiddly en slechte handleiding. Laat zeker es weten. Een game die focust op wat de fellowship moet doen in war of the ring zou super Nice zijn. Moet ik mss es uitvindenIk had nog een paar waardebonnen, bij deze gebruikt:
Bij mijn lokale spellenwinkel:
Via de promo-actie van Bol.com
- Clank!: Sunken Treasures
- Nine Tiles Panic
- Getaway Driver (NL)

Splotter fan?Net volgende games besteld:
- The Great Zimbabwe
- Food Chain Magnate
- Trajan
FCM al meermaals gespeeld bij vrienden. Zit snel in 1 van mijn favoriete games!

.I'm in !!Enkel FCM gespeeld... Echt een topper van een game!
Ahja FCM wil ik misschien wel eens online spelen als er interesse is!
Ik speel met plezier mee. Ik ken de site, heb al schandalig veel fcm 2p sessies achter de rug. Ook antiquity & Zimbabwe ken ik.I'm in !!
Kan ook makkelijk asynchroon gespeeld worden. Nog spelers?
Ah hier zie, de Nirwan die telkens mijn quiz invulde maar nog niet te taggen wasIk speel met plezier mee. Ik ken de site, heb al schandalig veel fcm 2p sessies achter de rug. Ook antiquity & Zimbabwe ken ik.

Lol, heb ook even zitten wachten op GAH... Goed dat je dit even zegt... Bij deze ook besteldNet Hansa Teutonica en Grand Austria Hotel binnen, alsook de Grand Fair uitbreiding voor Fields of Green.
Grand Austria Hotel al eens gespeeld en stond al lang op mijn verlanglijstje, dus blij dat die opnieuw verkrijgbaar was.
En best wel benieuwd naar Hansa Teuonica, maar gezien die het best met 3+ is, gaat ie nog even moeten wachten vrees ik.