Welke boardgames heb je laatst gekocht?

mijn laatste aankopen waren:
-Beyond The Sun
-Monasterium
-Caylus 1303
-6 Castelos

de eerste 2 al kunnen spelen en Beyond The Sun lijkt me een kandidaat om in mijn top 10 games allertijden te geraken.

Monasterium was een leuke medium weight game dat heel vlot speelde met 2 spelers.

mijn laatste aankopen waren:
-Beyond The Sun
-Monasterium
-Caylus 1303
-6 Castelos

de eerste 2 al kunnen spelen en Beyond The Sun lijkt me een kandidaat om in mijn top 10 games allertijden te geraken.

Monasterium was een leuke medium weight game dat heel vlot speelde met 2 spelers.
Jaloers, Hierook al 2-3 maand BTS liggen, maar nog niet op tafel gekregen. Met hoeveel heb je die gespeeld?

Jaloers, Hierook al 2-3 maand BTS liggen, maar nog niet op tafel gekregen. Met hoeveel heb je die gespeeld
door de pandemie en restricties game ik enkel nog maar met mijn ene toegestane contact. dus alles wordt momenteel met 2 gespeeld.
Ik vond het spel al top met 2 maar denk dat het nog beter is met 3 of 4.

Ik had nog een paar waardebonnen, bij deze gebruikt:

Bij mijn lokale spellenwinkel:
  • Clank!: Sunken Treasures
  • Nine Tiles Panic
Via de promo-actie van Bol.com
  • Getaway Driver (NL)

Ik had nog een paar waardebonnen, bij deze gebruikt:

Bij mijn lokale spellenwinkel:
  • Clank!: Sunken Treasures
  • Nine Tiles Panic
Via de promo-actie van Bol.com
  • Getaway Driver (NL)
Getaway driver is zo’n mechanic die me altijd aanspreekt. Proberen te ontsnappen door het oog vzn de naald., maar ik lees gemengde gevoelens, voornamelijk to Fiddly en slechte handleiding. Laat zeker es weten. Een game die focust op wat de fellowship moet doen in war of the ring zou super Nice zijn. Moet ik mss es uitvinden 🤣

Net volgende games besteld:

- The Great Zimbabwe
- Food Chain Magnate
- Trajan

FCM al meermaals gespeeld bij vrienden. Zit snel in 1 van mijn favoriete games!

Net volgende games besteld:

- The Great Zimbabwe
- Food Chain Magnate
- Trajan

FCM al meermaals gespeeld bij vrienden. Zit snel in 1 van mijn favoriete games!
Splotter fan? (y)
FCM staat ook bij mijn top games.

Great Zimbabwe al gespeeld? Feedback? Ik heb enkel de uitleg gekregen, maar het was al laat en de whisky was erdoor gevlogen, dus we hebben niet meer gespeeld :unsure:.
Zowel voor FCM als TGZ (+ Antiquity) online te spelen: http://play.boardgamecore.net/main.jsp

Enkel FCM gespeeld... Echt een topper van een game!
Ahja FCM wil ik misschien wel eens online spelen als er interesse is!

Net Hansa Teutonica en Grand Austria Hotel binnen, alsook de Grand Fair uitbreiding voor Fields of Green.
Grand Austria Hotel al eens gespeeld en stond al lang op mijn verlanglijstje, dus blij dat die opnieuw verkrijgbaar was.
En best wel benieuwd naar Hansa Teuonica, maar gezien die het best met 3+ is, gaat ie nog even moeten wachten vrees ik.

Net Hansa Teutonica en Grand Austria Hotel binnen, alsook de Grand Fair uitbreiding voor Fields of Green.
Grand Austria Hotel al eens gespeeld en stond al lang op mijn verlanglijstje, dus blij dat die opnieuw verkrijgbaar was.
En best wel benieuwd naar Hansa Teuonica, maar gezien die het best met 3+ is, gaat ie nog even moeten wachten vrees ik.
Lol, heb ook even zitten wachten op GAH... Goed dat je dit even zegt... Bij deze ook besteld :p

Terug
Bovenaan