Welke boardgames heb je laatst gekocht?

Kalm kalm, er wordt met onze groep gekeken om deze nog eens op tafel te krijgen, as we speak. ;-)

Maar toch, ik vind Struggle wel legit een fenomenaal spel. Gewoon erg moeilijk om het genoeg te kunnen spelen gezien 2p only en 3u gemiddeld
Kzen er ook ma mee aant lachen. Struggle is idd ook een awesome game, en TI4 ook.

Ik heb voor 80 euro waardebon van Spelonk maar heb geen idee wat te kopen. Wat een luxe probleem...
Ofwel heb ik ze, ofwel hebben vrienden ze al. Iemand tips :) (Redelijk up to date BGG lijst in handtekening)

Enige waar ik half naar aan het kijken ben is Rajas of the Ganges, al ouder maar ook al veel goede dingen over gehoord.
Even tussen het twilight nerding door, Rajas vind ik iig een plezant spel, had 'm ook gekocht na 't bij ne kameraad te spelen.

Dat gaan we niet doen. Nog maar 1 keer gespeeld maar de finale was niet wat we ervan verwacht hadden. Aniticlimax na 12 uur zeg maar :D

Ontopic:

Ik heb net Astra van Mindclash Games besteld. Hun eerste niet kickstarter game.

Met de promocode STARDUST22 vallen de verzendkosten weg en komt het op 36 euro.
En nu te koop op CrowdFinder voor nog geen 30 euro :p

Voor mijn verjaardag gekregen:
Ark Nova van mijn vrouw en Robinson Crusoe: Adventures on the Cursed Island (van mijn ouders). Blijkbaar is er ook nog een kleinigheid van mijn broer onderweg 🙈.

Toch maar ook Ark Nova besteld, straks ben ik hier de enige op het forum die het niet heeft.

1l151h.jpg

Terug
Bovenaan