Welke boardgames heb je laatst gekocht?

Ik speel met plezier mee. Ik ken de site, heb al schandalig veel fcm 2p sessies achter de rug. Ook antiquity & Zimbabwe ken ik.

Same here.
Ik kan blijkbaar enkel de laatste 20 games terug kijken, maar daar hebben wij minstens eentje al gespeeld blijkbaar (die gij hebt gewonnen).

Edit: Blijkbaar zijt gij begonnen spelen rond de tijd dat ik gestopt ben :). Ik heb het laatste 1,5 jaar maar een handvol keren gespeeld.

Edit2: @Nirwan @Mio Ik ga 2X 3P game aangemaken, 1 keer met oude en 1 keer met nieuwe milestone. Accept maar wat jullie willen, al dan niet allebei :D.

Edit3: @Mio Gij hebt nog genen account denk ik?

Laatst bewerkt:
Net Hansa Teutonica en Grand Austria Hotel binnen, alsook de Grand Fair uitbreiding voor Fields of Green.
Grand Austria Hotel al eens gespeeld en stond al lang op mijn verlanglijstje, dus blij dat die opnieuw verkrijgbaar was.
En best wel benieuwd naar Hansa Teuonica, maar gezien die het best met 3+ is, gaat ie nog even moeten wachten vrees ik.
Heb ook al zitten kijken naar Hansa Teutonica, lijkt me goed te zijn. Maar gezien we vooral met 2 spelen, zal die hier niet direct prio krijgen om in huis te komen.

Same here.
Ik kan blijkbaar enkel de laatste 20 games terug kijken, maar daar hebben wij minstens eentje al gespeeld blijkbaar (die gij hebt gewonnen).

Edit: Blijkbaar zijt gij begonnen spelen rond de tijd dat ik gestopt ben :). Ik heb het laatste 1,5 jaar maar een handvol keren gespeeld.

Edit2: @Nirwan @Mio Ik ga 2X 3P game aangemaken, 1 keer met oude en 1 keer met nieuwe milestone. Accept maar wat jullie willen, al dan niet allebei :D.

Edit3: @Mio Gij hebt nog genen account denk ik?

Waar spelen jullie dat?

Wilt ge de base game spelen, of de nieuwe milestones (die @Nirwan en ikzelf ook nog niet goed kennen).
Als jullie meer willen spelen, kunnen we misschien een aparte thread maken... FCM heeft nogal de neiging voor uitgebreide strategy discussions :unsure:.

Wilt ge de base game spelen, of de nieuwe milestones (die @Nirwan en ikzelf ook nog niet goed kennen).
Als jullie meer willen spelen, kunnen we misschien een aparte thread maken... FCM heeft nogal de neiging voor uitgebreide strategy discussions :unsure:.
Als het van mij afhangt BASE game, maar ik volg jullie wel :). Ik bekijk straks nog eens filmpje met de regels :)..

En ik zou ook nieuwe thread aanmaken :)

Gisteren geleverd: Kwakzalvers, licht, toffe filler, ideaal om met de kinderen ook te doen (gelijktijdig: weinig downtime)
Gisteren besteld: Agricola, Crown of Emara & Skye

De volledige collectie claim & storage box aangeschaft en al geleverd.
Ook de laatste uitbreiding van Spirit Island (Jagged Earth) is aan de collectie toegevoegd.
Edit; Castles of Burgundy nog vergeten er bij te zetten :p

Gisteren geleverd: Kwakzalvers, licht, toffe filler, ideaal om met de kinderen ook te doen (gelijktijdig: weinig downtime)
Gisteren besteld: Agricola, Crown of Emara & Skye
Kwakzalvers vind ik ook wel een heel leuk.

afgelopen week Gloomhaven gekocht (stond aan korting voor 114 eur). Schrok toch ff van de doos. Gaat wel wat duren eer ik door dat rulebook heen ben.

met kerst meldde ik dat ik het verloren eiland had gekregen, nu met Valentijn de vergeten stad 😀 wel een leuke “twist”/sequel op dat eerste spel

Kwakzalvers vind ik ook wel een heel leuk.

afgelopen week Gloomhaven gekocht (stond aan korting voor 114 eur). Schrok toch ff van de doos. Gaat wel wat duren eer ik door dat rulebook heen ben.

met kerst meldde ik dat ik het verloren eiland had gekregen, nu met Valentijn de vergeten stad 😀 wel een leuke “twist”/sequel op dat eerste spel
Heeft al aan 105 euro gestaan ook. Snap die prijsschommelingen niet zo goed want blijft een heel populair spel.

Heb via de CF meegedaan met de Ares Expedition van TFM en de uitbreiding van Paladins. Eens geleverd zal ik dus een bezoekje brengen aan StanTem ;-)

Heb via de CF meegedaan met de Ares Expedition van TFM en de uitbreiding van Paladins. Eens geleverd zal ik dus een bezoekje brengen aan StanTem ;-)
Jep jep, da's beide via mij :D
Voor Ares Expedition zijn we al met meer dan 240 lol.

Gisteren X-Men: Mutant Insurrection gaan halen. Had ik al een tijd in pre-order staan. Reviews zijn niet denderend, maar ik amuseer me er wel mee solo.

Sheeple :p. Nah, vind TM niet slecht, maar zeker niet de hype en de nummer 4 op BGG waard :p
Gloomhaven says hi :unsure: In mijn persoonlijke top 100 bengelt dat ergens rond 85 dacht ik, maar het staat op BGG toch stevig op 1. On a sidenote: TM is bij mijn top 100 zelfs nummer 1. Zo zie je maar :unsure:
Die Ares Expedition heb ik wel niet gekocht, ik koop zelden of nooit blindelings iets. Als het de moeite waard blijkt te zijn, zal ik het later wel kopen 🤷‍♀️

Terug
Bovenaan