jawadde001
Active member
Keytrade is altijd een heel dure broker geweest.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bolero ook, mijn ouders zitten daar al jaren bij en verschiet van altijd van de kosten. Geef mij maar IBKR, en Degiro uitzonderlijk ook.Keytrade is altijd een heel dure broker geweest.
de beste app die ik al gezien heb is Mexem met de laagste kosten. Doet TOB maar geen meerwaardebelastingIk koop en verkoop zelf mijn aandelen.
Dus k zoek gewoon een goede broker met een goede app waar ik alles online kan volgen, kopen en verkopen en weinig kosten.
Dan twijfel ik tussen medirect en keytrade.
Werken ze opgezegde manier als bijv bolero voor de meerwaardebelasting ?(Voor winst (vanaf 10.000 euro) en verlies).
Momenteel zou ik voor Saxo of MeDirect kiezen als je lage kosten wil en de administratieve verplichtingen van een buitenlandse broker wil vermijden.Raden jullie me keytrade aan?
medirect is reteduur als ge iets anders dan etf's neemtMomenteel zou ik voor Saxo of MeDirect kiezen als je lage kosten wil en de administratieve verplichtingen van een buitenlandse broker wil vermijden.
er zijn 3 apps, met investor en trader had ik problemen. Crashte bij switchen van apps. Portfolio is degene die tbeste loopt.Vraagje -onlangs iPad vervangen door oneplus pad 3 en de app van Saxo loopt dagelijks vast, heropstarten en het is ook maar zijn er nog die dit ervaren met Android? Op de iPad nooit gebeurd.

Idd, niet voor mij persoonlijk allemaal - tis wel in orde nu maar ik zou graag eens weten wat nu eigenlijk mag, wat niet mag en wat gangbaar is. Bij een grootbank waar ik klant ben is het omgekeerd: Contextbinder - ik heb alle vragen voor u beantwoord en klaar.Saxo ?
Blij dat ik daar weg ben.
Alles samen snap ik het ergens wel en alles is nu wel duidelijk en in orde, maar ik heb wel een andere broker als back-up genomen want rekening was even geblokkeerd. Maar heb ook best wat positieve ervaringen met klantendienst, tevens goede tarieven.Zeer vervelend en uw privacy bestaat niet meer, ze moesten weten over uw ouders hun carrière enz...
Blijkbaar zou dit zijn omdat BinckBank daar zich niet mee bezig hield in die tijd en sinds de overname heeft Saxo dus het Anti-witwas gedoe dus wel moeten doen met een zeer ingrijpend KYC proces.
Lees maar eens hier erover: https://nl-be.trustpilot.com/review/saxoinvestor.be
Gewoon van wegblijven, ik ben enkel nog een klein bedrag daar staan om hun traderplatform te gebruiken voor data maar aankopen of iets meer zal ik daar nooit meer doen.
www.veb.net
tverschil is dat die toch tenminste TOB aftrekkenMexem is eigenlijk een kopie van IBKR, dus die gebruiken hun logo op het platform van IBKR met hier en daar wat eigen aanpassingen. Dan toch maar liever direct IBKR.
Kan een mod hier aub ook "MeDirect" toevoegen?
de valutawisselkosten. Zolang ge in euro's blijft geen probleem, maar als ge een ETF op de london stock exchange koopt die in dollars genoteerd staat, dan word je dik afgeript met 0.5% bij automatische conversie en 0.8% bij manuele conversie.Ik heb ook met Argusogen zitten kijken naar Medirect maar als je enkel ETFs koopt, lijkt me dat toch de beste Belgische Brokers. Waar schuilt het addertje?