Welke celebrity heb je ooit ontmoet?

Soulwax kerels, Els van viva la fete, Filip kowlier, Alain van de putte (liedjeschrijver K3), Olivier de schacht, en ik vergeet er wellicht nog heel wat.
Kwamen allemaal regelmatig over de vloer als klanten in de toenmalige game mania waar ik werkte :)

Laatst bewerkt:
Ze zeggen toch altijd dat je 7 handdrukken van iedereen verwijderd bent in de wereld?

Maar wat is een "celebrity"?
AI zegt het volgende over volgers op Instagram:

Follower Count and Categories:
  • Personal Accounts: 10,000+ followers is a good benchmark for a strong following.

• Influencers:
    • Micro-influencers: 1,000-10,000 followers.

• Mid-tier influencers: 10,000-100,000 followers.

• Top influencers: 100,000-1,000,000+ followers.
  • Businesses/Brands: 50,000+ followers can be impressive, but engagement is more crucial.

• Celebrities: Millions of followers are the norm.

In mijn telefoonboek staat wel iemand die meer dan een miljoen volgers op Instagram heeft, dus toch één celebrity in mijn telefoonboek!

Mijn eerste vriendin was bevriend met Leki en heb die ne keer of 2 gezien, denk ik. Maar toen was die nog niet bekend. Voor de rest, denk ik niet dat ik ooit al met een BV of zo contact heb gehad. Ik zou nu zelfs niet weten wie de bekende vlamingen zijn (buiten enkele van de oude garde). Op zich boeit me dat ook niet. Zelfs als ik de bandleden van mijn favoriete groepen zou tegenkomen, zou ik toch niet weten wat zeggen. (En van verschillende groepen weet ik zelfs niet hoe ze heten of hoe ze er in het echt uitzien.)

Stefan Everts: ooit privéfeestje bijgewoond dankzij kennis. Echt een topkerel.
Gert Verhulst als jong manneke herkend aan de kust. Was heel vriendelijk
Alex Agnew: negeerde mij nogal na een show :/
Marnix Peeters: fijne kerel :)
Margriet Hermans: zelfde als op tv :D
Frank Molnar
rapper Brainpower (yep lekker jaren 2000 :))
Jade Mintjens : in t echt zoals op tv. Heel vriendelijk ook.
Sean D'hondt : verschoten hoe groot die mens was :)
Lieven Scheire : topkerel
Sven De Leijer : even enthousiast als op tv
Tom Boonen
Kim Clijsters

Laatst bewerkt:
Ooit eens aan het eten in een resto op de Grote Markt in Antwerpen toen Kurt Russel en Goldie Hawn daar binnenkwamen.

Ik heb die mensen gerust gelaten hoewel het kriebelde om iets á la :’Call me Snake’ te zeggen.

Stefan Everts: ooit privéfeestje bijgewoond dankzij kennis. Echt een topkerel.
Gert Verhulst als jong manneke herkend aan de kus. Was heel vriendelijk
Alex Agnew: negeerde mij nogal na een show :/
Marnix Peeters: fijne kerel :)
Margriet Hermans: zelfde als op tv :D
Frank Molnar
rapper Brainpower (yep lekker jaren 2000 :))
Jade Mintjens : in t echt zoals op tv. Heel vriendelijk ook.
Sean D'hondt : verschoten hoe groot die mens was :)
Lieven Scheire : topkerel
Sven De Leijer : even enthousiast als op tv
Tom Boonen
:oi22:

Met Kirsten Janssens en Jan Kriekels (the sky is the limit) aan de gate voor dezelfde ochtendvlucht aangeschoven. Ze vroeg of ze mee mocht drinken van mijn halve liter. Terwijl ik een pruik van Pipi Langkous op had.

Ontmoetingen als in er ook effectief mee gesproken, da's heel beperkt. Als in, tegen het lijf gelopen, gepasseerd, ... dan wel meer. Maar ik ga ze vaak niet herkennen, en als het niet nodig is ga ik ze ook niet gaan storen.

Ik kom regelmatig op de VRT, dus daar ben ik de meeste van hun BV's en semi-BV's wel al eens tegengekomen. Op de VIP van 20 jaar Ketnet ook half bekend Vlaanderen gezien, Hanne van K3 daar bijna omver gelopen aan de toiletten.

Politici ook ... Bourgeois waarschijnlijk de "voornaamste" waar ik al handjes mee geschud heb.

Bekendste mens die ik al eens tegen het lijf ben gelopen is Wayne Rooney 20 jaar geleden in Barcelona.

En ik heb eens naast Tom Boonen staan pissen in een café in Mol. En ik heb uiteraard gekeken en ja die heeft een grote.
Was dat ook in de Perel? (RIP)
Daar zijn we Boonen regelmatig tegengekomen. Ene keer met o.a. Harry Van Barneveld er bij; ne maat ging naar toilet (zo’n pisgoot) en dan kwam die Van Barneveld naast hem staan. Mijne maat was zo geïntimeerd dat hij niet meer kon pissen 😅

Vorige week nog Franky Vercauteren in de Carrefour express.

Die woont toch in Rusland met vrouw en kinderen? Of is die na zijn avontuur bij Belgie niet meer teruggekeerd naar daar?

On-topic: niemand. Ik kan mij met de beste wil van de wereld niemand herinneren, noch in Belgie, noch in Ierland, noch in Polen.

Ontmoet als in effectief een wederzijdse interactie zal heel beperkt zijn.
Bockie de rapper voor hij bekend werd, wel wat gesproken in het uitgaansleven door gemeenschapperlijke vrienden.
Oliver Naesen al paar keer gesproken en een pint mee gedronken na het criterium in Aalst.

Voor de rest wel wat bv's gezien door gewoon buiten te komen uiteraard, zoals iedereen in Vlaanderen wel al meegemaakt heeft :tongue:
Maar Aster, Joris Brys of Wesley Sonck eens voorbijlopen op een festival ofzo tel ik niet meteen mee als ontmoeting.

1x wel bijna letterlijk tegen Ronaldinho gelopen toen die rond 6u smorgens in de luchthaven van Zaventem rondliep op een random donderdag ochtend.

- Freddy De Kerpel eens tegengekomen in Gent en een selfie genomen, tot grote jaloezie van mijn broer die daar echt fan van is :laugh:
- Jean-Pierre Van Rossem aan Gent Sint-Pieters, een jaar of 25 geleden toen wiet ging gelegaliseerd worden. Hij heeft toen voor de camera's van het journaal een dikke frietzak opgestoken en nadien mijn schoolagenda gehandtekend. Helaas heb ik de handtekening niet meer
- wat burgemeesters en schepenen enz op officiële dingen zoals openingen en jubileums, maar da's eens handje schudden en gedaan
- Kadèr Gürbüz zag ik vroeger af en toe in het WZC waar mijn oma ook zat. Ze woont ook in Merelbeke en ik zag haar onlangs nog tijdens een brunch. Geen interactie gehad. Ik stoor de mensen niet graag en al zeker niet op zo'n rustmoment.
- Sam Gooris op de Gentse Feesten eens, die zat voor zijn op treden te eten in de zaak waar ik werkte. Gewoon goeiendag gezegd maar alleen al daaruit wist ik dat dat (toen toch) echt ne sympathieken is

Laatst bewerkt:
Was dat ook in de Perel? (RIP)
Daar zijn we Boonen regelmatig tegengekomen. Ene keer met o.a. Harry Van Barneveld er bij; ne maat ging naar toilet (zo’n pisgoot) en dan kwam die Van Barneveld naast hem staan. Mijne maat was zo geïntimeerd dat hij niet meer kon pissen 😅
Inderdaad, de pisgoot van de Perel :D mijn stamcafé in den tijd. Is nadien een Domino's pizza geworden 💀

Die woont toch in Rusland met vrouw en kinderen? Of is die na zijn avontuur bij Belgie niet meer teruggekeerd naar daar?
Het is congee voor iedereen, dus best mogelijk dat hij maar voor even in Belgie is/was, geen idee. Ik heb hem niet gesproken hoor, maar hij was he 100% zeker.

Qua voetbal heb ik ook eens op dezelfde vlucht dan Ahmed Hassan gezeten richting Egypte toen die bij Anderlecht speelde. Het viel mij toen op dat je gewoon al aan het gezicht van zo'n topsprter ziet hoe enorm fit die zijn.

Laatst bewerkt:
Een week of 2 geleden nog ne goeiendag gekregen van Kim Clijsters, die een bezoekje kwam brengen aan onze nieuwe buurvrouw (die haar nicht is als ik me niet vergis), terwijl ik voor in de hof aan het werk was.

Vorig jaar vlak achter de mannen van Marduk in de check-in voor vliegtuig naar Zweden gestaan.

Ooit ontmoet en gesproken: Marcel Van Thilt, Stef Kamil Carlens, Evi Gruyaert, Eddy Wally, Bart Peeters, Bart Cannaerts, Uriah Heep (de volledige band).

Laatst bewerkt:
Ah ja, met Jambon ook al enkele keren gebabbeld op een trouwfeest en dan op lokale evenementen hier in Brasschaat.

En gisteren toevallig Pieter De Crem en Willy Sommers gezien in Knokke in respectievelijk Marie Siska (nee geen vrouw, wel een speeltuin) en de Willy was het aan joggen in de Zoutelaan :unsure:

Terug
Bovenaan