Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Meh, ik was bij een eerste kijkbeurt wat onder de indruk, maar ik ben Zvyagintsev al snel ne poseur beginnen vinden. Imo doet hij niet veel meer dan zijn idolen imiteren zonder echt tot de essentie te komen van wat hen net zo interessant maakt en zonder enige cinematografische creativiteit buiten een (toegegeven, fantastisch) oog voor compositie.
De enige echt goeie film die hij gemaakt heeft is imo Leviathan, omdat dat verhaal tenminste nog een deftig script heeft. Maar zijn metaforen en symboliek zijn zo bombastisch en in-your-face dat dat steeds nogal frustrerende films zijn om uit te zitten imo.
Grappig dat je die zo dichtbij een Christopher Nolan film hebt gezien. Die twee regisseurs hebben erg veel gemeen imo qua gebrek aan subtiliteit, en beiden hebben ook de neiging om zo vaak als ze maar kunnen aan de kijkers duidelijk te maken waar hun films over gaan. Bij Nolan zijn dat meestal heady concepten die spelen met tijd en ruimte, bij Zvyagintsev is dat... wel... Russians sad and the state corrupt. Maar een groot verschil is dat Nolan entertainend is en het gemakkelijker is om die dingen niet al te serieus te nemen. Terwijl Zvyagintsev doet er alle moeite voor die hij kan musteren om serieus genomen te worden, en dat is voor mij een huge turn-off. Soms werkt het zelfs compleet averechts en moet ik er hardop om lachen. Zoals dat laatste shot van Loveless, dear lord...
Voor diegene die Letterboxd gebruiken, wat is jullie naam?
Ik volg al ‘ Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield’ en vind dit eigenlijk wel tof om scores en lijstjes te zien.
Zie men signatureVoor diegene die Letterboxd gebruiken, wat is jullie naam?
Ik volg al ‘ Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield’ en vind dit eigenlijk wel tof om scores en lijstjes te zien.

)

https://letterboxd.com/flyinghorseman/
Ben er vorige maand pas mee begonnen, nog volop films die ik gezien heb aan’t toevoegen en eventueel een score geven. Maar over die score denk ik niet altijd zo hard na. Misschien dat ik ook nog wel lijstjes van regisseurs ga aanmaken, denk dat @Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield er hier eens gepost heeft en dat was leuk om te lezen.
Ben ook wel benieuwd naar de Letterboxd van andere mensen!
Same here. Kvond het concept van een game wel een leuke toevoeging : telkens iets verder geraken in een level en toch best veel grappen ingebouwd. 7/10 is ook mijn score.Boss Level (2020): 7/10.
Niet bijster origineel plot maar ze maken er wel iets leuk van.
Laat de volgende dan Leviathan zijn en skip de rest. Maar vooral: get ur Tark on!!Ik heb nog een aantal films van de man klaar staan, maar ga wel wat tijd er telkens tussen laten. Als Zvyagintsev dezelfde stijl in z'n andere films aanhoudt, kan ik goed aannemen dat de slinger geregeld al eens door slaat naar te deprimerend of saai als het verhaal zelf niet sterk is.
FollowedZie men signature![]()
Klopt voor elke regisseur en grote franchise maak ik een lijst vanaf dat ik er 2 van heb herbekeken. Vind letterboxd wel praktisch en gemakkelijk om alles bij te houde, toffe apphttps://letterboxd.com/flyinghorseman/
Ben er vorige maand pas mee begonnen, nog volop films die ik gezien heb aan’t toevoegen en eventueel een score geven. Maar over die score denk ik niet altijd zo hard na. Misschien dat ik ook nog wel lijstjes van regisseurs ga aanmaken, denk dat @Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield er hier eens gepost heeft en dat was leuk om te lezen.
Ben ook wel benieuwd naar de Letterboxd van andere mensen!
trailer en cast zagen er nogtans redelijk goed uit.... maar oké, eentje om te skippen wellicht, reviews zijn niet denderend.Cosmic Sin (2021): bagger
Kheb er gewoon geen andere woorden voor
BAGGER
ik denk niet dat ik ooit zo'n lage score heb gezien voor zo'n release