Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb die toevallig vorig weekend ook bekeken. Hij is zeker niet slecht, McAvoy speelt zoals gewoonlijk wel fantastisch (imo), maar ik verkies toch de originele.Ik was al vergeten dat er een Amerikaanse remake is van Speak No Evil. De Europese was in ieder geval heel goed. Alleen bepaalde plotwendingen natuurlijk onrealistisch.
Verwacht… waar heb je het over? De brolfilm of de Tiktokkende cinemagangers?Wat had je dan verwacht? Terrifier films zijn ook niet bedoeld als hoogstaande cinema maar eerder de betere B-film.
De film, de cinemagangers zijn idd hatelijk.Verwacht… waar heb je het over? De brolfilm of de Tiktokkende cinemagangers?
Pijnlijke is eigenlijk dat ik beide zaken verwachtte, denk ik. Alleen is het daarom nog niet ok. Met de brolfilm kan ik leven, met de tiktokkende lawaaimakers niet.
Betere B-film… ik denk dat dat mss opgaat voor de eerste (en mss ook de 2de), maar de derde is ondertussen gewoon een slechte A-film. Als je kijkt op imdb dan heeft de 3de bv meer dan 50 keer meer gekost dan de eerste om te maken.

Ook gisteren gezien.Anora
/ 10
Na deze tips heb ik gisteren Another Round bekeken. Inderdaad wel een topfilm!